کد: 1395050470575611

در نوزدهمین جشنواره تابستانی

کودکان زیر7 سال رایگان به کیش می روند

کد: 1395050470575611

http://goo.gl/4hckIw

، تهران , (اخبار رسمی): تمهیدات سفر کودکان زیر7 سال به کیش در نوزدهمین جشنواره تابستانی برای سراسر کشور پیش بینی شده است.

کودکان زیر7 سال رایگان به کیش می روند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با تمهیدات اندیشیده شده در نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش کودکان زیر 7 سال رایگان به جزیره کیش سفر می کنند.

خانواده ها در سراسر کشور می توانند برای استفاده از این فرصت از طریق خطوط ایرانسل و همراه اول عدد یک را به سامانه 6122 پیامک کنند.

با ارسال این پیامک ظرف مدت چند روز پیامکی برای خانواده ارسال می شود و مشخصات دفتر خدمات مسافرتی حامی این طرح که در شهر محل سکونت خانواده مستقر است به در خواست کننده  اعلام می شود.

خانواده ها می توانند با دریافت این پیام به دفتر خدمات گردشگری مربوطه مراجعه کنند و از تسهیلات بلیت و اقامت رایگان کودکان زیر7 سال برای سفر به کیش در نوزدهمین جشنواره تابستانی بهره مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است ، که می تواند بآن را به عنوان برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی-آموزشی- تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوریهای نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس ایران دانست.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی