کد: 1395050470585611

توسط سازمان منطقه آزاد کیش صورت می گیرد

بهره برداری از اپراتور تلفن همراه کیش

کد: 1395050470585611

http://goo.gl/Z04yy2

، تهران , (اخبار رسمی): بهره برداری از اپراتور تلفن همراه کیش به سازمان منطقه آزاد کیش واگذار شد.

بهره برداری از اپراتور تلفن همراه کیش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در پی اتمام قرار داد شرکت TKC در پایان تیر ماه سالجاری، سازمان منطقه آزاد کیش در یک برنامه کوتاه مدت نسبت به اخذ مجوزهای قانونی داخلی و بین المللی برای ارتقاء سیستم و به روز رسانی تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری این شرکت همگام با دیگر اپراتورهای تلفن همراه کشور اقدام می کند.

اپراتور تلفن همراه کیش به عنوان اولین اپراتور تلفن همراه بخش خصوصی در کشور از سال 74  توسط سازمان منطقه آزاد کیش راه اندازی شد در سال 77 این شرکت به توسعه ارتباطات و فناوری سازمان منطقه آزاد کیش تغییر نام داد.

در پی سیاستهای دولت در راستای خصوصی سازی و کاهش تصدی گری، سازمان منطقه آزاد کیش در سال 79 حق بهره برداری از این شرکت را به مدت 15 سال  به یک شرکت بین المللی به نام TKC  واگذار کرد.

سازمان منطقه آزاد کیش از سال 94 با توجه به نزدیک شدن به زمان پایان قرار داد شرکت TKC و تصمیم سازمان مبنی بر توسعه خدمات دهی به مشترکین همگام با پیشرفت های روز تکنولوژی با بهره گیری از حضور مشاوران مجرب، برنامه ریزیهای هدفمند خود را برای توسعه امکانات این شرکت و عدم ایجاد خلل در خدمات دهی به مشترکین آغاز کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است ، که می تواند بآن را به عنوان برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی-آموزشی- تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوریهای نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس ایران دانست.

منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار