کد: 1395050470655689

با تلاش یک شرکت فناور داخلی صورت گرفت

ایجاد بسترامن فضایIT با تولیدات بومی

کد: 1395050470655689

https://goo.gl/7q4wHT

، تهران , (اخبار رسمی): یک شرکت فناور فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات توانسته است طیفی از محصولات تامین کننده امنیت این حوزه را در داخل کشور تولید و به بازار تجاری عرضه کند.

ایجاد بسترامن فضایIT با تولیدات بومی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علیرضا منافی، مدیر عامل شرکت امن‌افزار گستر شریف، تحقیق، پژوهش و تولید محصولات امنیتی در حوزه ICT به منظور صیانت از سرمایه‌های اطلاعاتی کشور را اصلی‌ترین رسالت این شرکت عنوان کرد و افزود: این شرکت بیش از یک دهه پیش فعالیت خود را در این عرصه آغاز کرده است و اکنون در ارائه راه‌کارهای یکپارچه امنیت فاوا بر تکیه بر محصولات بومی،همکاری در صیانت از سرمایه‌های اطلاعاتی کشور، تحقیق، پژوهش و تولید محصولات امنیتی در حوزه ICTفعالیت می‌کند.

وی با اشاره به افزایش بهره‌وری و توانمندسازی نیروی انسانی و ارتقاء سطح کیفیت ارائه خدمات و محصولات امنیتی به عنوان رویکرد اصلی امن‌افزار گستر شریف، اظهار کرد: وجود کارشناسان کارآمد و متخصص در شرکت و همچنین حفظ ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی کشور توانسته است شرکت را به مجموعه‌ای تخصصی در حوزه افتا تبدیل کند و بر همین اساس، زمینه اعتماد سازمان‌های کشور به فعالیت‌های شرکت فراهم شود.

این فعال فناور با اشاره به طیف متنوع محصولات و خدمات ارائه شده در حوزه فناوری اطلاعات، ارائه خدمات مشاوره، پیاده‌سازی و نظارت بر اجرای سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) را از عمده‌ترین خدمات ارائه شده توسط این شرکت برشمرد و افزود:  در حوزه ISMS، طراحی و پیاده‌سازی ISMS، فرهنگ‌سازی، ایجاد آمادگی سازمانی و تهیهRFP برای پیاده‌سازی، نظارت بر پیاده سازی و تهیه طرح‌های جامع امنیتی مبتنی بر استانداردها از مهم‌ترین فعالیت‌ها در این حوزه یه شمار می‌رود.

منافی همچنین به طراحی و ساخت انواع فایروال‌های سختافزاری و نرم‌افزاری اشاره رد و افزود: محصول ParsGate یک دروازه امنیت Unified Threat Management و فایروال ایرانی برای ارایه سازوکارهای مختلف امنیتی در شبکه های کوچک تا خیلی بزرگ است.

وی افزود: این محصول به صورت یکپارچه سرویس های امنیتی بازرسی حالت‌مند ترافیک vpn تشخیص و جلوگیری از حملات آنتی ویروس شبکه ای آنتی اسپم تشخیص هویت ترافیک تصفیه محتوای وب تصفیه محتوای پست الکترونیکی و مدیریت پهنای باند را به همراه واسط های مدیریتی کاربرپسند با دو کانال WUI و CLI ارایه می‌کند.

مدیر عامل امن افزار گستر شریف،  از امکان تعریف مکانیزم تشخیص هویت ترافیک سیاست‌های امنیتی سازمان مبتنی بر کاربران و گروه‌های کاربری توسط این سامانه اشاره کرد و افزود: همچنین مکانیزم Failover موجود در این سیستم قابلیت اطمینان بسیار بالا را در صورت قطع برق و خرابی سخت افزار تامین میکند.

منافی با اشاره ضریب نفوذپذیری بالای برنامه‌های کاربردی تحت وب و هدف قرار گرفتن توسط مهاجمین  نفوذ به زیرساختهای اطلاعاتی سازمان‌ها تبدیل گفت:  با توجه به رشد روزافزون حملات تحت وب و عدم کارایی سیستم‌های تشخیص نفوذ (IPS/IDS) محصول جدیدی در عرصه امنیت اطلاعات و ارتباطات با عنوان «فایروال برنامه‌های کاربردی تحت وب»(WAF) به منظور مقابله با این حملات توسعه یافته است.

این فعال فناور با اشاره به محصول فایروال برنامه‌های کاربردی تحت وب شرکت امن‌افزار گستر شریف با نام پارس‌وف با قابلیت تشخیص انواع حملات تحت وب اظهار کرد: این نرم‌افزار بومی، با استقرار در مسیر ارتباطی کارگزارهای وب و کاربران آن و با تمرکز بر روی ترافیک وب، حملات تحت وب را تشخیص داده و مانع از نفوذ هکرها به کارگزارهای وب و وب‌سایت‌ها می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف