اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050570855741

با مشارکت مایکروسافت و لوناموبایل رقم خورد

گوشی و تبلت های ارزان در رَاه بازار

کد: 1395050570855741

http://goo.gl/owZzFq

، (اخبار رسمی): مایکروسافت و لونا موبایل قراردادی با هم امضا کرده اند که به تولید تبلت ها و گوشی های هوشمند با قیمتی بین 139 تا 459 دلار می پردازند.

مشارکت مایکروسافت و لونا موبایل

این قرارداد تا زمانی که دو طرف منافع اقتصادی داشته باشند ادامه خواهد داشت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت مایکروسافت، این شرکت قرارداد مشارکتی با شرکت لونا موبایل برای تولید گوشی های هوشمند و انواع تبلت ها امضا کرده است که این گوشی های هوشمند و تبلت ها با قیمتی بسیار ارزان تر از تجهیزات موجود در بازار به مصرف کنندگان عرضه می شود .

متوسط قیمت محصولاتی که در نتیجه این مشارکت به بازار عرضه می شود بین 30 تا 50 درصد کمتر از محصولات مشابه دربازار است و بازار هدف این محصولات هم ساکنان کشورهای درحال توسعه و افراد طبقات متوسط و پایین اقتصادی در کشورهای صنعتی هستند.

شرکت لونا موبایل در سال جاری میلادی 5 گوشی جدید به بازار عرضه می کند که قیمتی بین 139 تا 459 دلار امریکا خواهد بود. این شرکت یکی از شرکت های مطرح دنیا در عرصه تولید قطعات کامپیوتری و ریز الکترونیکی است که در سال های اخیر اقدام به سرمایه گذاری در تولید گوشی های هوشمند کرده است . 

مایکروسافت اعلام کرده است که هدف یک شرکت فعال در زمینه تکنولوژی ارتقای سطح  کارایی و بهره وری نیروی کار است و در نظر دارد با این مشارکت محصولاتی به بازار عرضه کند که هم کارایی بیشتری داشته باشد و هم قیمتی کمتر از دیگر محصولات موجود در بازار داشته باشد .

این قیمت پایین باعث می شود تا شمار بیشتری از مردم به خصوص در کشورهای درحال توسعه امکان دسترسی به این محصولات را داشته باشند.

مشارکت مایکروسافت با شرکت لونا موبایل می تواند انقلابی جدید در بازار گوشی های هوشمند ایجاد کند و باعث شود تا ارزش این بازار رشد کند . 

مدیر عامل شرکت لونا موبایل تاکید کرد که جزییات قرارداد مایکروسافت با این شرکت محرمانه است ولی محصولات این مشارکت از ابتدای سال 2017 میلادی به بازار مصرف عرضه می شود. طول مدت این قرارداد نامحدود است و دو شرکت تا زمانی که منافع اقتصادی به دست آورند به همکاری با هم ادامه می دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مایکروسافت

مایکروسافت یکی از شرکتهای پیشگام در زمینه تکنولوژی در أمریکا و یک شرکت کامپیوتری چندملیتی است. دفتر مرکزی آن در شهر ردموند، ایالت واشینگتن، ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این شرکت، بزرگترین شرکت ارائه نرم‌افزار رایانه در دنیاست، که به انتشار کتاب و تولید محصولات چندرسانه‌ای و ارائه خدمات پست الکترونیکی نیز می‌پردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]