اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050571495316

سفر هم آنلاین فراهم کرد

همفکری برای یک سفر مناسب

کد: 1395050571495316

http://goo.gl/jkSMnC

، (اخبار رسمی): وب سایت پرواز یار بستری آنلاین برای تدارک هر نوع سفر فراهم کرده است ، در این فرایند فضایی رقابتی با حداکثر کیفیت و حداقل هزینه ها شکل می گیرد.

پرواز یار

وب سایت پرواز یار ( parvazyar.com )  به این صورت تعریف شده است که دو نوع کاربری امکان ثبت‌نام در سایت را دارند که شامل آژانس ها و مسافران می شود.

تمام فرآیندها در این خلاصه می‌شود که مسافران برنامه سفر خود و همچنین نیازها و انتظارات خود را شرح می‌دهند، سپس نوبت آژانس‌های مسافرتی می‌شود که وارد میدان شوند و برای برنامه‌های سفر موجود در سایت پیشنهادهای خود را مطرح کنند تا مسافران از میان پیشنهادهای موجود ایده‌آل‌ترین گزینه را انتخاب کنند.

در این فرایند طبیعتا با افزایش فضای رقابتی میان آژانس‌های مسافرتی، بهترین نرخ و خدمات مسافرتی به مسافرها ارائه خواهد شد و امکان سفر را برایشان به بهترین نحو میسر خواهد کرد. علاوه بر برنامه اصلی، یک‌سری خدمات فرعی نیز ارائه می‌ شود،برای مثال پنلی در اختیار آژانس‌های مسافرتی قرار داده ایم تا بتوانند پکیج‌های مسافرتی خود را برای مسافران به نمایش بگذارند.

با توجه با به اینکه فعالیت اصلی وب سایت پرواز یار نمونه داخلی و خارجی ندارد اما یکسری خدمات فرعی ایجاد کرده است که وجه تمایز پرواز یار با سایر وب سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند

به طور مثال یکی از کارهایی که تا امروز بین آژانس‌های مسافرتی مرسوم بوده ارسال پکیج‌های مسافرتی برای همکاران و به‌نوعی افزایش فروش بوده که معمولا فرایند خسته‌ کننده‌ای داشت. به این صورت که پکیج‌های مسافرتی‌شان را برای همکاران به‌ صورت دوره‌ای فکس می‌کردند یا از سرویس‌های ایمیلی استفاده می‌شد. برای رفع این نیاز یک شبکه اجتماعی ساده برای ارسال پکیج‌های مسافرتی همکاران ایجاد شده است..
در پرواز یار تورهای مسافرتی در تمام مسیر های داخلی و خارجی قابل مشاهده و بررسی است و مسافران امکان ارتباط مستقیم با آژانس های مسافرتی از این بخش را دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرواز یار

پرواز یار به دنبال یک راهکار ایده آل در فرایند برگزاری سفر هاست ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی