کد: 1395050671875611

دو ساعت تاخیر انسان دوستانه

پرواز کیش - رشت در مهرآباد نشست

کد: 1395050671875611

http://goo.gl/CzlXyt

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه گیلان گفت: پرواز کیش - رشت به سبب حال نا مناسب یکی از مسافران و ضرورت دریافت خدمات پزشکی، در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست.

پرواز کیش - رشت در مهرآباد نشست

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سید رضا علوی صبح چهارشنبه افزود: پرواز کیش - رشت که ساعت هفت و 10 دقیقه امروز از مبدأ کیش به قصد رشت حرکت کرد، متعلق به شرکت هوایی کیش با شماره 7487 بوده که با دو ساعت تاخیر، در فرودگاه سردار جنگل رشت به زمین خواهد نشست.
وی اظهار کرد: به همین سبب، پرواز هواپیمای کیش ایر به شماره 7436 در مسیر رشت به مشهد نیز با دو ساعت تاخیر انجام می شود.
علوی تصریح کرد: در زمان حاضر مسافران مسیر رشت - مشهد، کارت پرواز دریافت کرده و در سالن ترانزیت در انتظار برگشت هواپیمای یاد شده از مهرآباد تهران به سوی سردار جنگل رشت هستند.
فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت تنها فرودگاه گیلان در هفت کیلومتری جاده رشت انزلی، حدود 15 کیلومتری منطقه آزاد بندرانزلی واقع شده و با مساحتی معادل 220 هکتار به سیستم های کمک ناوبری دقیق و ارتباطی مجهز است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است ، که می تواند بآن را به عنوان برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی-آموزشی- تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوریهای نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس ایران دانست.

منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان