اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050672220079

طی بازدید رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‌ای از وضعیت پایانه اعلام شد

ظرفیت پایانه مرزی سرخس افزایش می یابد

کد: 1395050672220079

https://goo.gl/lIGfA8

، تهران , (اخبار رسمی): ​معاون وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه از امکانات و وضعیت پایانه مرزی سرخس بازدید کردند.

ظرفیت پایانه مرزی سرخس افزایش می یابد

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ ونقل جاده‌ای، داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان ضمن بازدید از پایانه مرزی سرخس، عملکرد این پایانه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. 
وی در بازدید از پروژه پل مرزی سرخس با بیان موقعیت خوب این مرز که موجب افزایش میزان ترانزیت کالا از آن شده گفت: برخی موانع دراین مرز باعث ایجاد مشکلاتی برای رشد میزان ترانزیت کالا شده که امیدواریم با پیگیری‌ و همکاری‌ با کشور ترکمنستان به زودی برطرف شود. 
کشاورزیان با اشاره به مزیت‌های 24 ساعته شدن مرز سرخس اظهار داشت: رانندگان ترانزیت برای ورود به کشور به جهت تسریع و تسهیل امور مربوطه این مرز را انتخاب می‌کنند. 
وی خاطر نشان کرد: خوشبخانه امکانات خوبی در پایانه مرزی سرخس استقرار دارد و به رغم مشکلات پل مشترک مرزی فعلی، در سال گذشته 10 هزار و 238 دستگاه کامیون از طریق این مرز به کشور وارد و 15 هزار و 804 دستگاه نیز خارج شده است، ولی احداث پل جدید که در حال ساخت است قطعاً در سهولت و سرعت ترددها تاثیر خواهد داشت. 
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ملاقات هفته جاری با رئیس گمرکات دولتی ترکمنستان درتهران روند همکاری‌های حمل‌ونقل جاده‌ای بین دوکشور جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان را رو به رشد ارزیابی کرد. 
بر اساس این گزارش، مدیرکل دفترترانزیت و پایانه‌های مرزی، مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان و مدیرکل حمل ونقل و پایانه‌های استان خراسان رضوی، کشاورزیان را در این بازدید همراهی کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهداری و حمل و نقل جاده ای

در سال 1382 شورای عالی اداری کلیه وظایف، نیروی انسانی، تجهیزات، تعهدات و اعتبارات معاونت راهداری وزارت راه و ترابری به سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌های کشور منتقل و معاونت مذکور از تشکیلات وزارت راه و ترابری حذف شد و وظایف و اداره امور دبیرخانه شورای عالی ترابری کشور از سازمان منتزع و به وزارت راه و ترابری منتقل گردید و نام سازمان به «سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای» تغییر یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان