اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050672235646

کدام روش برای بازاریابی مناسب تر است

روابط عمومی اینترنتی یا سنتی

کد: 1395050672235646

http://goo.gl/DpyVr4

، تهران , (اخبار رسمی): روابط عمومی اینترنتی و سنتی یکی از راه های مناسب برای اجرای فعالیت های بازاریابی هستند اما هر کدام از آنها معایب و مزایای خاص خود را دارند.

روابط عمومی اینترنتی یا سنتی

طی چند دهه اخیر همانند کلیه موارد مرتبط با بازاریابی، همانند بسیاری از زمینه ها، توسعه و پیشرفت تکنولوژی بر روی تمام فعالیت های بازاریابی از جمله روابط عمومی نیز تاثیر گذاشته، در حالی که بسیاری از آژانس های تبلیغاتی هنوز به صورت سنتی به تدوین و اجرای فعالیت های بازاریابی و روابط عمومی می پردازند، تعداد قابل توجهی از شرکت های بازاریابی و تبلیغات همگام با توسعه و نوآوری های تکنولوژی حرکت کرده اند و در این میان کلیه فعالیت های روابط عمومی نیز از این مزیت بی بهره نمانده است.

فعالیت های روابط عمومی به صورت اینترنتی

یکی از عمده مزیت های انجام روابط عمومی اینترنتی این است که شما به تعداد قابل توجهی از بازار هدف مورد نظرتان دسترسی دارید. امروزه اگر به دنبال ایجاد ارتباط با بازار هدف در سراسر جهان هستید بدون شک این کار تنها از طریق اینترنت و توسط شبکه های اجتماعی، بلاگ ها و اتاق های گفتگوی آنلاین امکان پذیر می باشد.

این پلتفرم های جدید اینترنتی به متصدیان روابط عمومی این امکان را می دهند که در اسرع وقت و با کمترین هزینه با مخاطبین شان ارتباط برقرار نمایند.

یکی دیگر از مزایای قابل توجه در انجام فعالیت های روابط عمومی در فضای مجازی، صرفه جویی قابل توجهی در زمان است. به عنوان مثال برای " اخبار رسمی" ایجاد ارتباط با مخاطبین از طریق پلتفرم رسانه ای این شرکت، بانک داده های مشتریان و شبکه های اجتماعی در مدت زمان کمتری و با سرعت بیشتری انجام خواهد پذیرفت.

روابط عمومی سنتی

اگرچه تعداد آژانس های روابط عمومی سنتی کم نیست اما حتی این گونه شرکت ها با وجود انجام فعالیت های روابط عمومی به صورت سنتی، از تمامی مزیت های استفاده از فضای مجازی آگاه هستند اما حقیقتا این گونه متصدیان روابط عمومی، بیشتر ترجیح می دهند که به صورت حضوری با مخاطبین شان به تعامل بپردازند و از اینکه پیام آنها به خوبی درک شده اطمینان حاصل کنند.

یکی دیگر از موانع انجام روابط عمومی سنتی این است که در یک بازه زمانی مشخص تعداد محدودی پروژه را می توان انجام داد. متصدیان اگر چه از کیفیت بالاتر فعالیت هایشان در فعالیت های حضوری راضی تر  هستند اما تنها می توانند پروژه های محدودی را مدیریت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت Beloved Marketing

شرکت Beloved Marketing با بیش از یک دهه تجربه بین المللی در زمینه بازاریابی و برندینگ، ارائه دهنده کلیه سرویس های بازاریابی از آموزش تا اجرا و بر اساس به روزترین مدل های بازاریابی و تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی