اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050772295362

برگزار شد:

نشست مشترک مدیران ارشد بانک ملت و وزیر نفت

کد: 1395050772295362

https://goo.gl/IBKY1h

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل بانک ملت در نشستی مشترک با وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، راه های تقویت همکاری فی مابین را مورد بررسی قرار دادند.

صنعت نفت

به گزارش اخبار رسمی وبه نقل از روابط عمومی بانک ملت ، بیژن زنگنه وزیر نفت در این نشست با اشاره به سوابق خوب همکاری میان مجموعه نفت با بانک ملت، عملکرد این بانک را در تعامل با حوزه نفت بسیار مطلوب خواند.

وی با قدردانی از دست اندرکاران بانک ملت بابت تلاش در جهت تامین نیازهای مالی بخش های نفت، گاز و پتروشیمی اظهار امیدواری کرد که سطح تعاملات فی مابین با تاکید بر مقوله اقتصاد مقاومتی، در آینده بیش از پیش توسعه یابد.

هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک ملت هم در این جلسه از حسن نظر وزیر نفت نسبت به مجموعه این بانک قدردانی کرد و از آمادگی بانک ملت برای توسعه تعاملات با بخش انرژی کشور خبر داد.

در این جلسه، طرفین بر افزایش سطح تعاملات در زمینه پروژه های نفتی از جمله پروژه نفت ستاره خلیج فارس،  صندوق انرژی و همچنین پروژه های جدید در دست انجام نظیر گاز رسانی و دیگر پروژه های در دست بررسی تاکید کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملت

بانک ملت به موجب مصوبه‌ی مورخ 29 آذر 1358 مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام بانک‌‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران، بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان در تاریخ 31 تیر 1359 تشکیل و با شماره 38077 در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغازشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه