اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050772475372

در همایش تامین مالی بنگاه های کوچک و متوسط انجام شد

ستاد اقتصاد مقاومتی در بانک ملی

کد: 1395050772475372

https://goo.gl/drhsbL

، تهران , (اخبار رسمی): همایش تامین مالی بنگاه های کوچک و متوسط با حضور معاونین و کارشناسان اعتباری ادارات کل بررسی طرح ها، ارزیابی و نظارت،پیگیری و وصول مطالبات، ادارات امور و شعب مستقل در بانک ملی برگزار شد.

اقتصاد مقاومتی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ملی، در این همایش ضمن تشریح نقش محوری واحدها در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال و افزایش تولید بنگاه ها، بر اعمال مساعدت ها و همکاری های لازم درخصوص اعطای تسهیلات و تامین منابع مالی بنگاه های کوچک و متوسط تاکید شد.

پیش از این نیز حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در نشست هم اندیشی مدیران ارشد این بانک اعلام کرده بود که به منظور پیگیری و اجرای سریع‌تر برنامه‌های دولت در زمینه‌ اقتصاد مقاومتی و حمایت از صنایع کوچک و متوسط، ستاد اقتصاد مقاومتی در بانک ملی ایران تشکیل شده است.

وی در این نشست با تشریح برنامه‌های این بانک برای حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط، حمایت از این صنایع را برنامه مهم دولت برای توسعه اشتغال و رفع رکود در کشور دانست و اعلام داشت سیستم بانکی با اعتباری به ارزش 160 هزار میلیارد ریال از صنایع کوچک و متوسط کشور که دچار مشکلات مالی هستند، حمایت خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملی

اولین مدیر عامل بانک ملی دکتر کورت لنیدن بلات و معاون او فوگل به همراه 70 کارشناس از کشور آلمان به ایران آمدند. سرمایه اولیه بانک 20 میلیون ریال بود که فقط 8 میلیون آن پرداخت شد و در سال 1314 سرمایه بانک به 300 میلیون ریال و در سال 1331 به دومیلیارد ریال افزایش یافت که تمام آن پرداخت شده است . این سرمایه در حال حاضر با افزایشی که در سال 91 داشت حدود 100 هزار میلیارد ریال می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه