اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050772505699

قائم مقام دانشگاه فرهنگیان کشور:

ورود به دانشگاه فرهنگیان به معنی اشتغال است

کد: 1395050772505699

http://goo.gl/CuuqQE

، تهران , (اخبار رسمی): قائم مقام دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: ورودی به آموزش و پرورش باید از مسیر دانشگاه فرهنگیان باشد.

ورود به دانشگاه فرهنگیان به معنی اشتغال است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وزارت آموزش و پرورش ،تاجیک اسماعیلی در نشست کمیته استانی هیئت امنا دانشگاه فرهنگیان هرمزگان با بیان اینکه حاکمیتی بودن بحث آموزش در کشور ایجاب می کند به دانشگاه فرهنگیان نگاه ویژه ای شود، عنوان کرد: براساس تحلیل های ما دانشگاه فرهنگیان استان هرمزگان می تواند قطب آموزشی این دانشگاه در جنوب کشور باشد که نمونه این دانشگاه ها را در شمال کشور در بابلسر و در شرق کشور در خراسان رضوی داریم و برای ایامی از سال این منطقه از جنوب کشور می‌تواند مورد تاکید باشد.

وی افزود: در زمینه تدوین رویه ها و برنامه ریزی های علمی، فرهنگی و آموزشی و بازنگری موارد درسی کارهای نتیجه بخشی را در دانشگاه فرهنگیان انجام داده‌ایم.

قائم مقام دانشگاه فرهنگیان کشور تصریح کرد: بخش دیگری از کار دانشگاه فرهنگیان نیز برون بخشی است که به انسجام و هویت دانشگاه در استان و منطقه کمک می کند و انتظار می‌رود در این جهت در استان هرمزگان قدم های خوبی برداریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش