اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951216241935699

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد

کمک 8 میلیارد تومانی خیرین به آموزش و پرورش

کد: 13951216241935699

https://goo.gl/Z7QMSM

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین درسومین جشنواره خیرین مدرسه ساز اسفرورین از کمک 8 میلیارد تومانی خیرین به آموزش و پرورش خبر داد.

کمک 8 میلیارد تومانی خیرین به آموزش و پرورش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سالار قاسمی در سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه اسفرورین اظهارکرد: در آموزه های دینی، نگاه کار خیر همواره حاکم است، دست خیر در دست خداست وکسانی که می بخشند بزرگ هستند، بخشش به دل بزرگ است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: هیچ جایی و مکانی برای عاشقانه کارکردن مانند آموزش و پرورش نیست، آموزش و پرورش بهترین مکان برای سرمایه گذاری است، آموزش و پرورش به شدت به کمک نیاز دارد و باید در تمام بخش ها به آموزش و پرورش کمک کنیم، وظیفه داریم برای رسیدن به نقطه مطلوب، عاشقانه به آموزش و پرورش کمک کنیم، البته اندازه کمک کردن، مهم ‌نیست.

وی تصریح کرد: ۹۹ درصد اعتبارات آموزش و پرورش خاص پرسنلی و حقوق هزینه می شود، برای انجام برنامه های متنوع در آموزش و پرورش نیازمند مشارکت مردم هستیم، در سال گذشته بالغ بر ۸ میلیارد تومان از سوی خیرین به آموزش و پرورش استان کمک شده است و جای تقدیر دارد.

قاسمی اضافه کرد: برای بالا بردن کیفیت برنامه های آموزشی و پرورشی از جهت نشاط علمی ومعنوی، نیازمند مشارکت و کمک مردم هستیم، از همه مسئولین می خواهیم آموزش و پرورش را به عنوان اولویت اول خود قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تأکید کرد: نیازمند دارالقران برای انجام برنامه های فرهنگی و قرآنی برای دانش آموزان هستیم.

گفتنی است؛ درپایان همایش با حضور مسئولین از خیرین مدرسه ساز منطقه اسفرورین تقدیر به عمل آمد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه