اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050872755749

سیاست تازه کسب سود ساعت ساز سوئیسی اعلام شد

افزایش فروش سواچ با اسپانسری المپیک

کد: 1395050872755749

https://goo.gl/1GgyN1

، (اخبار رسمی): سواچ به منظور افزایش دامنه اثر گذاری بازاریابی خود به یکی از اسپانسرهای اصلی مسابقات المپیک ریو دو ژانیرو تبدیل شد و میلیاردها دلار در این حادثه بزرگ ورزشی سرمایه گذاری کرد.

اسپانسرهای المپیک به منظور افزایش فروش

درآمد و سودآوری سواچ در نیمه اول سال جاری میلادی کاهش یافت و این برند از مسابقات ریو به عنوان إبرازی برای افزایش سهم خود در بازار استفاده می کند.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت سواچ، همکاری این برند در المپیک ریو  می تواند زمینه را برای افزایش تقاضا برای محصولات سواچ و افزایش درآمد آن فراهم کند. سواچ یکی از اصلی ترین حامیان مالی مسابقات المپیک ریو دوژانیرو است  و تبلیغ  محصولات سواچ در تمام شهر و در فضای استادیوم ها مشاهده خواهد شد.  

سواچ در نیمه اول سال 2016 میلادی کاهش فروش و درآمد را تجربه کرد .فروش خالص گروه سواچ در نیمه اول سال 2016  برابر با 3716  میلیون فرانک سوییس بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 11.4 درصد کاهش داشت. در بخش تولید ساعت و جواهرات با وجود رشد دو رقمی فروش در چین و کشورهای جنوب شرقی  آسیا، برایند فروش با  کاهش 11.3 درصدی همراه شد.

در نیمه اول سال 2016  سود خالص این برند برابر با 263 میلیون فرانک سوییس بود که 53.6 درصد کمتر از مدت مشابه سال قبل بود. حاشیه سود خالص این برند در سال جاری برابر با 7.1 درصد بود.

سواچ  یکی از بزرگترین شرکت های فعال در صنعت ساعت سازی و تولید جواهرات در سوییس است و هر ساله 60 درصد از مجموع درآمد صنعت ساعت سازی در سوییس از این برند تامین می شود . 

سواچ انتظار دارد در نیمه دوم سال جاری شاهد رشد درآمد و سودآوری خود باشد زیرا در اولین ماه از این نیمه یعنی در ماه جولای فروش در اغلب کشورهای اروپایی و چین رشد کرده است . کشورهای انگلستان، اسپانیا و ایتالیا بیشترین نرخ رشد فروش سواچ در ماه جولای را تجربه کردند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سواچ

سواچ یک نام تجاری برای ساعت‌های مچی است که توسط گروه سواچ تولید می‌گردند. در سال 1984 فکر تولید آن بوجود آمد و در مارس 1985 به بازار سوئیس ارائه شد. در سال 1983 آقای نیکولاس ج هایاک ساعت سوئیسی سواچ را بنیان گذاری کرد و با این کار راهی نو برای گروه سواچ و تکمیل مارک های آن گشود.او در سال 1998 موفق به کسب دکترا از دانشکده نوشاتل و جایزه نوبل اقتصاد گردید. دوران مدیریت عاملی او در گروه سواچ از 1986 آغاز و تا سال 2010 ادامه یافت. این شرکت برای 36 هزار نَفَر در 50 مشرد دنیا شغل إیجاد کرده است. شرکت کیش بهین نماینده رسمی سواچ در ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی