اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050972775773

محبوبیت اسپورتیج در اروپا و امریکا افزایش یافت

موفقیت نسل سوم اسپورتیج در تست های ایمنی

کد: 1395050972775773

http://goo.gl/aqIPBx

، (اخبار رسمی): اسپورتیج 2016 به دلیل قیمّت مناسب، کیفیت بالا، طراحی داخلی و خارجی زیبا نشان کیفیت و قابل اعتماد بودن را دریافت کرد.این خودرو از محبوب ترین خودروها در بازار امریکا و اروپاست.

موفقیت نسل سوم اسپورتیج در تستهای ایمنی

اسپورتیج 2016 به عنوان با کیفیت ترین نسل از خودروهای اسپورتیج تولید کیا انتخاب شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت شرکت کیا موتورز، اسپورتیج2016 در تمام تست های ایمنی موفق بیرون آمده است و نشان کیفیت و قابل اعتماد بودن را از آن خود کرد.

این خودرو در آمریکا محبوبیت زیادی دارد و در اروپا هم میان 10 خودروی قابل اعتماد از طرف مردم انتخاب شد .این خودرو تنها خودروی کیا تولید شده سال جاری بود که توانست این تست ها را بدون  کاستی پشت سر بگذارد و در هیچ بخشی نقطه ضعف نداشته باشد .

در تست سال 2015 میلادی، خودروی اسپورتیج در بعضی از بخش ها نقطه ضعف داشت و به همین دلیل نتوانست بازاری که پیش بینی شده بود را به دست آورد.

مطالعه قابلیت اعتماد به خودرو که یک مطالعه کیفی خودرو است و توسط موسسه جی دی انجام می شود  نشان داد نسل سوم خودروهای اسپورتیج کمترین نقص را میان تمام نسل های ارایه شده دارد .

این موسسه که 10 سال است ارزیابی کیفی خودروها را بر عهده دارد و  در سال قبل 1543مدل خودرو را مورد بررسی قرار داده است، در گزارش خود نوشت: تعداد خودروهایی که دارای نقص هستند در ازای هر صد خودروی فروخته شده کمتر از 20 خودرو است .اسپورتیج که پر فروش ترین  مدل خودروی کیا در اروپاست توانست از نظر ایمنی و قابل اعتماد بودن در اروپا 13 رتبه ارتقا پیدا کند  و جایگاه دهم را به خود اختصاص دهد.

نماینده شرکت کیا در آلمان می گوید مشتریان ما از اسپورتیج 2016 بسیار راضی هستند و اصلی ترین دلیل آن کیفیت بالای خودرو، هزینه پایین تعمیرات و قابل اعتماد بودن این محصول است.این رضایت در نمایندگی های دیگر کشورهای اروپایی هم إعلام شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیا

این براند خودروسازی کره جنوبی در سال 1944 رَاه أندازی شد و یکی از قدیمی ترین براندهای خودروسازی کره جنوبی است.این براند همکاریهای گسترده ای را با براند هیوندایی آغاز کرده است و هیوندایی-کی پنجمین براند خودروسازی از نظر میزان فروش در دنیا است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار