نباید بازار پوشاک، زیرزمینی شود

کد: 1395051073205779

https://goo.gl/0v1KaQ

، تهران , (اخبار رسمی): فروش پوشاکی که از نظر ظاهری با ایراد همراه است، در سطح بازار زیاد نیست اما به دلیل اینکه این پوشش یک نوع ناهنجاری است،درسطح وسیع‌تری به چشم می‌آید که برای جلوگیری ازآن تصمیمات اجرایی نیزاتخاذ شده است.

نباید بازار پوشاک، زیرزمینی شود

به گزارش اخباررسمی و به نقل از اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک، ابوالقاسم شیرازی رئیس ااین اتحادیه درباره برخی از پوشش های ناهنجار در جامعه و برخورد با فروشندگان این نوع لباس ها اظهار کرد: در برهه زمانی حاضر هجمه ناهنجاری به اوج خود رسیده است؛ بنابراین ابتدا با اطلاع‌رسانی و هشدار این مسئله را مد نظر قرار می‌دهیم و پس از آن از طریق معاونت نظارت بر اماکن با برخی از واحدهایی که عامل عرضه هستند، برخورد می‌شود.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک در مورد برخی از عاملان عرضه پوشاک ناهنجار، خاطرنشان کرد: برخی از عاملان عرضه از نظر مالی مشکلاتی دارند یا جوان‌هایی هستند که مغازه‌هایی را با قیمت بالا اجاره کرده و در مورد قیمت‌های بالای واحدهای تجاری موجود در بازار هم نظارتی وجود ندارد و این افراد مجبورند به منظور درآمدزایی و پرداخت اجاره‌های خود و نیز پرداخت مالیات‌های بی حساب و کتاب به سمت فروش لباس‌هایی بروند که برخی از مردم نسبت به خرید آن اقدام می‌کنند.

شیرازی افزود: با این حال مسئله مذکور دلیل موجهی نیست و ما با واحدهای عرضه کننده پوشاک ناهنجار برخورد می‌کنیم. پس از انجام تمام برنامه‌های ایجابی، پوشاک عرضه شده با دستور مقام قضایی جمع‌آوری می‌شود و برخوردهای لازم صورت می‌گیرد. علاوه بر این، متخلفان به مقامات قضایی معرفی خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه تا زمان تغییر رویکرد تقاضا در زمینه خرید پوشاک ناهنجار شاهد تحول اساسی در این زمینه نیستیم، بیان کرد: اگر رویکرد تقاضا تغییر نکند، عرضه پوشاک ناهنجار به واحدهای زیرزمینی و شوهای پوشاک می‌رود و با قیمت بیشتر به دست متقاضیان می‌رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران

در حال حاضر اتحادیه با فضای مناسب اداری و حدود 45 نفر نیروی انسانی تحصیل کرده در ردیف کارمند و بازرس و 5 نفر نیروی خدماتی جمعا 50 نفر نیروی فعال در اختیار دارد که این صنف بزرگ را ارائه خدمات می نمایند. همچنین در جهت انجام امور محوله به نحو مطلوب و سریع با مدرن ترین وسایل تجهیز شده است که یک فضای کاملا اداری و شفاف ملموس است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی