آماده سازی شهرک پوشاک تا پایان سال

کد: 1395051778675779

http://goo.gl/f2NkjB

، تهران , (اخبار رسمی): با ایجاد شهرک تولید کنندگان پوشاک حدود 3 هزار تولیدی پوشاک از شهر تهران خارج شده و حدود 200 هزار فرصت شغلی ایجاد می شود.

آماده سازی شهرک پوشاک تا پایان سال

به گزارش اخباررسمی و به نقل ازاتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران، نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه اتحادیه تولید کنندگان صنف پوشاک طرحی را برای ایجاد شهرک پوشاک آماده کرده است، گفت:‌ امروز می توانیم اعلام کنیم که زمینه های ایجاد این شهرک آماده شده است و در بخش تامین زمین و زیرساخت نظیر آب ، برق و گاز کارها را پیگیری می کنیم.

وی با بیان اینکه با ایجاد این شهرک حدود 3 هزار تولیدی پوشاک از شهر تهران خارج می شود ، گفت : این طرح اشتغالزایی 200 هزار فرصت شغلی خواهد داشت.

وی گفت: تا پایان امسال زمین واگذار می شود و تقریبا از اوایل سال آینده استقرار این واحدها در این شهرک اغاز خواهد شد.

 

طرح ایجاد شهرک پوشاک وارد مرحله اجرایی شده است

ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه صنف تولید و فروشندگان لباس و پوشاک هم گفت: طرح ایجاد شهرک پوشاک استان تهران بعد از مطالعات کارشناسی وارد اجرا شده است.

 وی با تاکید بر ساماندهی صنف تولید کنندگان پوشاک استان تهران گفت:‌ امروز تصمیم گرفته شد به کمک دولت در مناطق شرق، جنوب و غرب تهران شهرک تولیدی پوشاک استان به صورت خوشه ای ایجاد شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با این طرح 200 هزار شغل ایجاد خواهد شد و تولیدکنندگان پوشاک از تهران خارج و به این شهرکها منتقل می شوند تا علاوه بر استفاده از امکانات بهتر بتوانند از تولید متمرکز بهره‌مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران

در حال حاضر اتحادیه با فضای مناسب اداری و حدود 45 نفر نیروی انسانی تحصیل کرده در ردیف کارمند و بازرس و 5 نفر نیروی خدماتی جمعا 50 نفر نیروی فعال در اختیار دارد که این صنف بزرگ را ارائه خدمات می نمایند. همچنین در جهت انجام امور محوله به نحو مطلوب و سریع با مدرن ترین وسایل تجهیز شده است که یک فضای کاملا اداری و شفاف ملموس است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | کارآفرینی و استارتاپ