کد: 1395051073605689

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی خبرداد

تدوین نقشه راه صادرات محصولات زیست فناوری

کد: 1395051073605689

https://goo.gl/1tNKtL

، تهران , (اخبار رسمی): دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی از نهایی شدن برنامه کلان و نقشه راه صادرات محصولات زیست فناوری خبر داد.

تدوین نقشه راه صادرات محصولات زیست فناوری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مصطفی قانعی، دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: برنامه کلان و نقشه راه صادرات محصولات زیست فناوری تهیه شد و در حال نهایی کردن تقسیم کار ملی در حوزه نقشه راه صادرات محصولات هستیم.
وی افزود: یکی از اقدامات ستاد در حوزه توسعه صادرات حمایت از شرکت هایی بود که در نمایشگاه های بین المللی شرکت می کردند که سال گذشته سعی کردیم این حمایت ها را با حضور در نمایشگاه های بین المللی انجام دهیم.
به گفته قانعی، گام بعدی ایجاد ارتباط بین شرکت های داخلی و خارجی فعال در حوزه زیست فناوری بود که در این زمینه نیز اقداماتی داشتیم و از طریق کریدور صادرات محصولات دانش‌بنیان معاونت علمی نیز در این زمینه فعالیتهایی داشته ایم.
وی تصریح کرد: تعریف اهداف و برنامه های مشترک با دیگر کشورها نیز در این زمینه ضروری است و برای توسعه صادرات محصولات زیست فناوری برنامه ها و موضوعات مشترکی با برخی کشورها داشته ایم. 
گفتنی است که سال گذشته دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی در گفت و گو با مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی اعلام کرده بود؛ برنامه کلان و نقشه راه صادرات محصولات زیست فناوری تدوین می شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف