کد: 1395051073745611

انتصاب سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش

کد: 1395051073745611

https://goo.gl/WyC3PS

، تهران , (اخبار رسمی): رضا سراج به سمت سرپرست جدید شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش منصوب شد.

انتصاب سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ مونسان در حکمی رضا سراج را به عنوان سرپرست جدید و عضو هیات مدیره (موظف) شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش منصوب کرد.

در این حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود، همکاری و تعامل سازنده با معاونان سازمان و اعضای هیات مدیره در جهت رشد و توسعه جزیره زیبای کیش از طریق جذب سرمایه های داخلی و خارجی، ارائه خدمات مطلوب به کلیه فعالان اقتصادی و گامهای اجرایی در این خصوص، تسریع در اجرای پروژه ها، اصلاح فرایندهای موجود در راستای سیاست های ابلاغی تاکید کرده است.

 در پایان این حکم  مونسان از خداوند متعال توفیق در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با رعایت سه اصل صحت٫ دقت و سرعت در ارائه خدمات خواستار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است ، که می تواند بآن را به عنوان برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی-آموزشی- تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوریهای نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس ایران دانست.

منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار