کد: 1395051174655801

با راه اندازی پرواز تهران آستراخان کلید خورد

آغاز تورهای ارزان قیمت به روسیه

کد: 1395051174655801

https://goo.gl/2mRF51

، رشت , (اخبار رسمی): با توجه به مشکلات امنیتی برگزاری تورهای ترکیه و ارمنستان، آستراخان روسیه به یک محل امن و ارزان برای مسافران ایرانی تبدیل خواهد شد.

آغاز تورهای ارزان قیمت به روسیه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیلو گشت، مراد حداد مدیر عامل شرکت گردشگری نیلو گشت با بیان این خبر از راه اندازی تورهای ارزان قیمت ایران به استراخان روسیه خبر داد.
او با اشاره به اینکه آستراخان یک شهر بندری در حاشیه رود ولگای روسیه است، از جذابیت های ویژه و استعدادهای گردشگری این منطقه به عنوان مزیت های این نقطه در روسیه نام برد.
وی که مدیرعامل یک شرکت ایرانی در روسیه است در این خصوص اعلام کرد که برای رفاه حال مسافران ایرانی، فروش مستقیم این تورها آغاز شده است و هر هفته مسافران می توانند به این نقطه جذاب توریستی سفر داشته باشند.
این کارشناس حوزه توریسم بااشاره به مشکلات امنیتی در حاشیه برگزاری تورهای ترکیه و ارمنستان،استراخان روسیه را یک محل امن و جدید برای مسافران علاقمند ایران دانست و گفت: قابلیت های بالایی برای رشد سفر ایرانیان به این منطقه وجود دارد که ارزان بودن خدمات در این منطقه و مهمان پذیر بودن این شهر از برجسته ترین نکات آن است.
حداد تاکید کرد: نرخ های بسیار خوب (از حدود 2 میلیون تومان) با امکانات جدید توریستی در تورهای این شرکت برای سفر به استراخان روسیه در نظر گرفته شده تا مسافران ایرانی ارزان تر به این کشور سفر داشته باشند.
او افزود: آستراخان با بهره گیری از طبیعت بکر و خاص منطقه شمالی دریای خزر امکان برگزاری تورهای ماهیگیری، تورهای سواری(اسب و شتر)، اماکن تاریخی دیدنی (کلیسای کرملین و ...) و مناطق ساحلی رودخانه ولگا و دریای خزر یک مکان دیدنی و جذاب برای توریست های ایرانی است .
به گفته او، برگزاری تورهای تخصصی ، نمایشگاهی و سیاحتی در روسیه و اخذ ویزای ایران برای مسافرین خارجی هم از دیگر خدمات این مجموعه است .
وی همچنین به مسافران ایرانی که قصد دارند خود انتخاب کننده محل اقامتشان باشند این نوید را داد که رزرواسیون و گارانتی هتل در آستراخان هم با خدمات این مجموعه ممکن شده است.
وی ادامه داد : اگر شرکت های ایرانی قصد داشته باشند پاویون ونمایشگاه های بین المللی ، تخصصی و عمومی یا برگزاری همایش و سمینارهای تخصصی و بین المللی در این کشور داشته باشند هم امکانات ویژه ای در این خصوص برای آنها وجود دارد.
گفتنی است حوزه فعالیت شرکت توریستی نیلو گشت کاسپین صدور و فروش بلیط کلیه خطوط هوایی بین ایران -روسیه، است.
این شرکت توانسته با کسب رضایتمندی از سوی تور اپراتورها و در نهایت مشتریان آنها در زمینه خدمات ارائه شده، نام خود را به عنوان یکی از مطرح ترین کارگزاران خدمات توریستی در ایران و روسیه به ثبت برساند .
علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند از مسیر تلگرام با شماره تلفن 09118885088 در تماس باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیلو گشت کاسپین

نیلو گشت کاسپین با کوله باری از تجربه در چهار فصل خدمات توریستی ارائه می دهد . این شرکت اولین و تنها نمایندگی مستقیم اخذ ویزای کشور روسیه را در استان گیلان داراست . خدمات دیگر این شرکت تور داخلی / خارجی / نمایشگاهی / بلیط / هتل / ویزا / مجری تخصصی و بی واسطه ویزای توریستی / تجاری / ترانزیت / مولتی و دعوتنامه کلیه کشورها به ویژه روسیه را نیز انجام می دهد.