اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051275575372

بانک ملی با اشاره به تغییرات سرویس های خدماتی

محدودیتی در خدمات اینترنتی ایجاد نشده است

کد: 1395051275575372

https://goo.gl/7csvht

، تهران , (اخبار رسمی): بانک ملی ایران با انتشار اطلاعیه‌ای تاکید کرد: هیچ گونه محدودیتی در ارائه خدمات اینترنتی این بانک ایجاد نشده است.

خودپرداز

به گزارش اخبار رسمی و به  نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک با هدف ارتقای کیفی و یکپارچه‌سازی خدمات اینترنتی به مشتریان و افزایش سطح امنیت در نقل و انتقال وجوه، از امروز دو تغییر در سرویس‌های اینترنتی خود اعمال کرده است که پیش از این نیز در دو مرحله، انجام این تغییرات را از طریق سایت خود اطلاع‌رسانی کرده بود.

بر این اساس، قبل از راه‌اندازی سامانه هوشمند و جدید اینترنتی این بانک (بام)، دو سرویس کارت به کارت و اعلام مانده حساب به صورت مستقیم از طریق لینکی در سایت بانک ملی ایران انجام می‌شد که با راه‌اندازی بام و قابلیت‌های ویژه آن بویژه سطح امنیتی بالا و استقبال قابل توجه مشتریان، لینک مذکور از تاریخ12مرداد ماه (امروز)، به سامانه اینترنتی بام این بانک منتقل شد.

 قابل ذکر است که در حال حاضر مشتریان محترم می‌توانند برای عملیات کارت به کارت و اعلام مانده حساب اینترنتی از دو سامانه اینترنتی سبا و بام بانک ملی ایران اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملی

اولین مدیر عامل بانک ملی دکتر کورت لنیدن بلات و معاون او فوگل به همراه 70 کارشناس از کشور آلمان به ایران آمدند. سرمایه اولیه بانک 20 میلیون ریال بود که فقط 8 میلیون آن پرداخت شد و در سال 1314 سرمایه بانک به 300 میلیون ریال و در سال 1331 به دومیلیارد ریال افزایش یافت که تمام آن پرداخت شده است . این سرمایه در حال حاضر با افزایشی که در سال 91 داشت حدود 100 هزار میلیارد ریال می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه