اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051275605798

هم نوت بوک هم تبلت

کد: 1395051275605798

https://goo.gl/c10W1v

، تهران , (اخبار رسمی): ایسر لپ تاپ متفاوتی عرضه کرده که به واسطه بهره بردن از طراحی هیبریدی و همچنین صفحه نمایش لمسی، با چرخش 360 درجه‌ای که دارد ،می توان از این نوت بوک در حالت‌های مختلف و حتی مانند یک تبلت استفاده کرد.

هم نوت بوک هم تبلت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازگار ارقام ،R15-R5-571TG لپ تاپی متفاوت از سری Aspire کمپانی ایسر است که به واسطه بهره بردن از طراحی هیبریدی و همچنین صفحه نمایش لمسی، می‌توان با چرخش 360 درجه‌ای صفحه‌نمایش، از این نوت بوک در حالت‌های مختلف و حتی مانند یک تبلت استفاده کرد. بدنه‌ی R5 به رنگ خاکستری متالیک با حفظ الگوی همیشگی ایسر ساخته شده و ظاهر بسیار شکیلی دارد.

این لپ تاپ در بخش سخت افزاری، به پردازنده قدرتمند Core i7-6500U از سری Skylakeاینتل، با فرکانس کاری 2.5الی 3.10 گیگاهرتز و 8 گیگابایت حافظه رم مجهز شده که فراتر از انجام کارهای روزانه، انتظار کاربر را در استفاده های چند رسانه‏ای نیز برآورده می‏کند. صفحه نمایش دستگاه، 15.6 اینچ با قابلیت Multi Touch بوده و کیفیت تصویر آن Full-HD می‏باشد. ایسر در نمایشگر این مدل از تکنولوژی Color Intelligence استفاده کرده که موجب وضوح و شفافیت هرچه تمام تر تصویر شده است. با وجود نمایشگر 15 اینچی وزن این نوت بوک نسبتاً سبک 2/2 کیلوگرم است که خیال کاربر را تا حدودی از بابت حمل و جابه‏جایی، راحت کرده است.

در بخش گرافیک، پردازشگر مدل NVIDIA GeForce 940MX به همراه 2 گیگابایت حافظه اختصاصی در نظر گرفته شده که خیال کاربر را از بابت عملکرد گرافیکی دستگاه راحت می کند. برای ذخیره‏ سازی اطلاعات علاوه بر حافظه 1 ترابایتی، 128 گیگابایت حافظه SSD فراهم شده که موجب افزایش 2 تا 3 برابری سرعت ویندوز و افزایش سرعت اجرای برنامه ها در این لپ‏تاپ شده است.

کیبورد این دستگاه از نوع جزیره‌ای و به نور پس‌زمینه مجهز بوده که برای تایپ‌های طولانی و سریع حتی در محیط‌های تاریک بسیار مناسب است. از سایر مشخصات این نوت‏بوک می‏توان به یک پورت (Type-C) USB3.1، دو پورت USB3.0، یک پورت USB2، خروجی HDMI، بلوتوث، جک هدفون به همراه میکروفون و درگاه کارت خوان اشاره کرد.

 نوت‏بوک ایسر مدل Aspire R15-R5-571TG با دو سال گارانتی سازگار ارقام در بازار های کشور عرضه می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازگار ارقام

شرکت سازگار ارقام با اتکا به تجارب و پشتوانه قوی فنی و تخصصی در صنعت انفورماتیک کشور در سال 1369 تاسیس شد و با بهره گیری از نیروی متخصص، خدمات سراسری و گسترده خود را در زمینه IT آغاز نمود.سازگار ارقام عضو شورای عالی انفورماتیک کشور و انجمن نظام صنفی رایانه ای بوده و دارای پروانه فعالیت صنعتی ( تولید ) در مورد رایانه های شخصی است . همچنین در حال حاضر این شرکت مشغول ساخت کارخانه ای در استان تهران جهت تولید رایانه های شخصی است. شرکت سازگار ارقام ابداع کننده گارانتی قطعات در ایران بوده و از شبکه گسترده نمایندگی در سراسر کشور پشتیبانی می کند. عرضه انواع قطعات اصلی رایانه و Retail،تولید و عرضه انواع سیستم های کامپیوتری ( شامل سرور ، سیستم های خانگی و اداری و نوت بوک)،ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش متناسب با نیاز مشتریان و استاندارد های بین المللی،زمینه اصلی فعالیت های شرکت است. شرکت سازگار ارقام به عنوان یکی از بزرگترین ارائه کنندگان قطعات کامپیوتری در ایران علاوه بر تولید سیستم های کامپیوتری شخصی و سرور ، به عرضه انواع قطعات اصلی رایانه و retail در قالب 12 برند معتبر جهانی مشغول است. این شرکت با هدف جلب رضایت مشتریان خود و ارائه تجهیزاتی با آخرین فناوری روز دنیا، خود را ملزم به انتخاب بهترین ها در دنیای فناوری کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]