اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051275675750

سرمایه گذاری ژاپن در تئلید برق با منابع تجدید پذیر

شارپ در مغولستان نیروگاه خورشیدی می سازد

کد: 1395051275675750

http://goo.gl/7uDIOC

، (اخبار رسمی): شارپ به همراه یکی دیگر از شرکتهای ژاپنی پیشگام در توسعه استفاده از منابع تجدید پذیر در نظر دارند در احداث یک نیروگاه خورشیدی مقیاس وسیع در مغولستان همکاری کنند.

کار نمادین هیتاچی برای کاهش مصرف انرژِی

ساخت نیروگاه تولید برق خورشیدی مغولستان از انتهای اوت سال جاری آغاز می شود.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت شرکت شارپ اولین  نیروگاه خورشیدی با مقیاس وسیع  در کشور مغولستان با مشارکت شارپ و shigemitsu shoji co و یک شریک از کشور مغولستان احداث خواهد شد.هم اکنئن توافق های اولیه  بین همه طرفین اتجام شده است و کارهای ساختمانی هم از انتهای ماه اوت سال 2016 میلادی آغاز خواهد شد.

شرکت شارپ که سالها در تولید تکنولوژیهای مورد استفاده در تولید برق خورشیدی فعالیت می کند و سابقه مطالعاتی  و تحقیقاتی زیادی در سیستم های کاهش گازهای آلاینده دارد می تواند کمک بزرگی به مغولستان بکند .

زیرا هنوز شمار زیادی از نیروگاههای تولید برق در مغولستان با زغال سنگ کار می کند و سطح آلایندگی ان بسیار زیاد است .ظرفیت تولید برق توسط این ÷نل های خورشیدی برابر با 10 مگا وات خواهد بود و میزان تولید برق سالانه از این نیروگاه خورشیدی در مغولستان به مرز 14182 مگا وات ساعت می رسد . استفاده از این سهم برق خورشیدی باعث می شود تا انتشار گازهای گلخانه ای و آلاینده بالغ بر 14 هزار و 700 تن کاسته شود. شرکت شارپ  و

شارپ اعلام کرد تامین مالی این پروژه را وزارت انرژی ومحیط زیست ژاپن بر عهده دارد و این شرکت به هراه دیگر شریک ژاپنی خود برای بیست  و پنج سال  حمایت  و نظارت بر ان را بر عهده  خواهد داشت و این باعث می شود تا کیفیت خدمات رسانی این نیروگاه تضمین شود و هر مشکلی در سالهای آتی ایجاد شد برطرف شود.

شرکت شارپ shigemitsu shoji  اعلام کردند با هدف کاهش انتشار گازهای آلاینده و بهبود کیفی محیط زیست در جهت توسعه استفاده از انرژیهای  تجدید پذیر در جهان مشارکت خواهند کرد و اجرای پروژه در دیگر کشورها را هم در دستور کار خود قرار می دهند.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شارپ

شارپ، شرکت صنایع الکترونیکی ژاپنی مستقر در اوساکا است، که طراح و تولیدکننده طیف وسیعی از محصولات و کالاهای الکترونیکی است. این شرکت در سال 1912 توسط تاکوجی هایاکاوا تاسیس شده‌است. موسس این شرکت، نام شارپ که تیز معنا می‌دهد را برای اشاره به اولین کالای تولیدی خود؛ مداد نوکی انتخاب نمود! امروزه شرکت شارپ پس از سامسونگ، ال‌جی، سونی و پاناسونیک، به‌عنوان پنجمین تولیدکننده تلویزیون در جهان، شناخته می‌شود. این شرکت بزرگترین تولیدکننده تجهیزات اداری در جهان به‌شمار می‌آید، سهام شرکت شارپ در بازارهای بورس توکیو و بورس اوساکا معامله می‌شود. شرکت شارپ یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین تولیدکنندگان ژاپنی کالاهای مصرفی الکترونیکی است. این شرکت در سال 1912 تاسیس شده و در سال 2012 صدمین سالگرد خود را، جشن گرفت. فلسفه و باور موسسین این کمپانی آن است، که دیگران از این شرکت تقلید کنند. شرکت شارپ 45 درصد سهم بازار صنایع الکترونیک ژاپن را، در اختیار دارد و همچنین رهبر بازار در تعدد و نوع گوشی‌های موبایل در ژاپن می‌باشد. کسب‌وکار این شرکت، یادآور روش و منش تجارت‌خانه‌های باستانی ژاپن بوده و تا حد زیادی، بر پایه سه اصل اخلاص، خلاقیت و انجام کارهای دشوار، بنا نهاده شده است! شارپ در بسیاری از زمینه‌ها، بیشتر به عنوان تولیدکننده سنتی الکترونیک شناخته می‌شده، ولی همواره به‌دنبال بین‌المللی‌سازی برند خود بوده‌است و در بازارهای جهانی نیز، همواره هدف خود را جذب موفقیت‌های کلی قرار داده است. در دهه اخیر، شارپ به طور متوالی بزرگ‌ترین شرکت تامین‌کننده محصولات اداری و کپی بوده و در جهان مقام دوم را داراست. همچنین ساخت دستگاه‌ها و اجاق‌های بخارپز و تولید سلول‌های انرژی خورشیدی توسط شارپ که در 7 سال گذشته سهم اول بازار را به خود اختصاص داده است، حائز اهمیت است. در زمینه تلویزیون‌های ال‌سی‌دی، با توجه به تقاضای بسیار بالا برای این محصول در جهان، در سال 2010 شرکت شارپ به تولید صد میلیون دستگاه در سال رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]