اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051676875590

همزمان با روز خبرنگار صورت می گیرد

رونمایی از قالب جدید پرتال مخابرات تهران

کد: 1395051676875590

http://goo.gl/MDc2PW

، تهران , (اخبار رسمی): پرتال شرکت مخابرات استان تهران (TCT) که بر پایه مشتری مداری و حرکت به سوی یک سایت تجاری طراحی شده است ،17 مردادماه رونمایی می شود .

رونمایی از قالب جدید پرتال مخابرات تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مخابرات استان تهران ، بیدخام مدیرکل دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران اظهار داشت: با اتمام مراحل طراحی قالب جدید پرتال شرکت مخابرات استان تهران (TCT) که بر پایه مشتری مداری و حرکت  بسوی یک سایت تجاری انجام پذیرفت، کاربران، ، شاهد سایتی دو سویه،  توام با جذابیت های گرافیکی و بصری و سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز هستند.

اتخاذ رویکرد تجاری و  رشد و توسعه سرویس های متنوع شرکت مخابرات استان تهران از یک سو و از سوی دیگر ارایه خدمات و سرویس ها بصورت الکترونیکی ، موجب شد تا  درطراحی قالب جدید سایت، یکپارچگی و سهولت دسترسی به تمامی صفحات در یک نمای کامل و جامع ، لحاظ شود.

 بیدخام در تشریح سایر قابلیت ها و ویژگی های پرتال شرکت مخابرات استان تهران افزود:

کیفیت گرافیکی بالا، واکنش گرا بودن قالب جدید (responsive) ، بارز بودن بخش اخبار ، امکان نظرسنجی همزمان با چند پرسش، دسترسی سریع به محصولات، توجه به مقوله مشتری مداری بر پایه ارتباطات دوسویه،  باتوجه به اصول و فنون روابط عمومی تجاری،  مورد نظر قرار گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مخابرات استان تهران

شرکت مخابرات استان تهران (سهامی خاص) ، یکی از شرکت های زیرمجموعه ی شرکت مخابرات ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در قلمرو استان های تهران و البرز با طراحی ، ایجاد، بهره برداری ، توسعه و نگهداری شبکه های تلفن ثابت، انتقال داده ، سرویس های ارزش افزوده و خدمات مرتبط برای رفاه جامعه و پاسخ به نیازهای ICT مشتریان حقیقی و حقوقی ، با تکیه بر فناوری و دانش روز، زیرساخت های گسترده و مطمئن شبکه ، کارکنان متخصص و متعهد با رعایت استانداردها در چارچوب اساسنامه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]