اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051677035458

خبر خوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی

کد: 1395051677035458

http://goo.gl/b9J3KS

، (اخبار رسمی): مابه‌التفاوت ناشی از افزایش 14درصدی حقوق سال 95 بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی روز 27 مرداد به حساب آنان واریز خواهد شد.

خبر خوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ،محمدحسن زدا ،معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی درباره نحوه پرداخت معوقات بازنشستگان و مستمری‌بگیران گفت: حقوق مردادماه بازنشستگان طبق روال از بیستم این ماه به حساب آنان واریز می‌شود اما مابه‌التفاوت افزایش مستمری دو ماه ابتدای سال (فروردین و اردیبهشت) بازنشستگان و مستمری‌بگیران به‌صورت جداگانه روز 27 مردادماه به حساب آنان در سراسر کشور واریز می شود.

وی افزود: مابه‌التفاوت دو ماه اول سال به 2 میلیون و 900 هزار بازنشسته نزدیک به 700 میلیارد تومان برآورد شده است که این مبلغ طبق برنامه‌ریزی و نرم‌افزارهایی که سازمان تأمین اجتماعی آماده کرده، به صورت متمرکز روز 27 مردادماه پرداخت خواهد شد و به این وسیله مطالبات بازنشستگان و مستمری‌بگیران با سازمان تأمین اجتماعی تسویه می‌شود.

زدا با بیان اینکه در حال حاضر حداقل حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی 812 هزار تومان و حداکثر 5 میلیون و 600 هزار تومان است، گفت: مابه‌التفاوت دو ماه ابتدای سال برای هر بازنشسته متفاوت بوده و متناسب با حقوق او محاسبه می‌شود اما به طور میانگین براساس کف و سقف حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی، رقمی بین 227 هزار تا یک میلیون و 568 هزار تومان به حساب آنان واریز خواهد شد.

به گفته وی سازمان تأمین اجتماعی با تحت پوشش داشتن 2 میلیون و 900 هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر، ماهانه 3 هزار و 200 میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان تامین اجتماعی

سازمان تأمین اجتماعی دارای وظایف عمده در دو بخش بیمه ای و درمانی می باشد که برای اجرای وظایف خود دارای تشکیلات مرکزی و واحدها، شعب و نمایندگی‌هاو مراکز درمانی و بیمارستانی ،کلینیک ،پلی کلینیک و دی کلینیک در تهران و شهرستانها می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه