اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051677645828

کامیون های رنو در راه مادرید

تحویل 22 کامیون آتش نشانی به پایتخت اسپانیا

کد: 1395051677645828

http://goo.gl/GyaaKc

، (اخبار رسمی): شهر مادرید 22 کامیون آتشنشانی که از شرکت رنو تراکس خریداری کرده بود را تحویل گرفت.این کامیونها که در دسته کامیونهای آتش و نجات قرار دارند برای استفاده در محیط های پر تنش استفاده می شوند.

تحویل 22 کامیون آتش نشانی به پایتخت اسپانیا

سفارشهای سازمان آتش نشانی مادرید برای دریافت 22 کامیون بعد از یک سال تحویل داده شد.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت رنوتراکس بیست  و دو دستگاه کامیون D 4X4  با قدرت موتور 280 اسب بخار به مادرید تحویل داده شد تا شبکه کامیون های مورد استفاده در سازمان آتش نشانی این شهر را تکمیل  کند.بدنه این کامیون ها توسط گروه ITURRI تولید شد که یکی از براندهای  مطرح و پیشگام در زمینه تولید کامیونهای آتش نشانی است.

 موتورهای مورد استفاده در این کامیونها یورو شش است  و از نظر میزان مصرف سوخت در سطح استاندارد جهانی قرار دادر. گنجایش تانکر  کامیون ها ی تولید رنو تراکس که به شبکه آتش نشانی مادرید تحویل داده شده است برابر با 3080 لیتر است که 500 لیتر آن برای محافظت کامیون استفاده می شود.

این کامیون ها سیستمی دارد که در صورت  محاصره شدن کامیون در آتش به موتور و چرخها آب می پاشد تا از اتش گرفتن کامیون جلوگیری شود.ظرفیت آب مورد استفاده برای این بخش برابر با 500 لیتر اعلام شده است .

 این قرارداد در سال 2015 میلادی بین رنو و سازمان اتش نشانی مادرید امضا شده بود و هم اکنون با گذشت  یک سال کامیونها به مادرید تحویل داده شد.این کامیون ها ظرفیت حمل بالغ بر 14 تن بار را دارد و در شرایط سخت می تواند کاربردهای زیادی داشته باشد.اصلی ترین کاربرد این کامیونها را می توان در زمان وقوع حادثه مثل سیل یا آتش سوزی و یا تصادفات بزرگ جاده ای دانست .

شرکت رنو تراکش از زمانیکه به ولوو فروخته شد شاهر افزایش سفارش های خود در بخش تولید کامیونهای مورد استفاده در شبکه آتش نشانی کشورها است .نرخ رشد سفارشهای این براند  در سال 2015 میلادی نسبت به سال 2005 بالغ بر 8 درصد گزارش شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رنو

رنو تراکس یک براند فرانسوی تولید کننده کامیون و خودروهای نظامی است که دفتر اصلی آن در لیون فرانسه است. این شرکت متعلق به رنوی فرانسه بود ولی از سال 2001میلادی توسط گروه ولوو خریداری شد.این شرکت در سال 1978 میلادی تاسیس شد و هم اکنون 14 هزار و 360 کارمند دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار