اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051677705590

مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران:

رقابت عنصر اصلی ارتقای کیفیت ارتباطات

کد: 1395051677705590

http://goo.gl/ES0bcG

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مخابرات استان تهران با واگذاری 9 میلیون تلفن ثابت و بیش از یک میلیون پورت اینترنت پرسرعت به عنوان بزرگترین شرکت تلفن ثابت و دیتا در کشور است.

رقابت عنصر اصلی ارتقای کیفیت ارتباطات

به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، صیدی مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران با بیان این مطلب که این شرکت بزرگترین شرکت  تلفن ثابت و دیتا در کشور است گفت: تعداد شماره تلفن های منصوبه در استان تهران 9 میلیون و 316 هزار شماره و تعداد تلفن های مشغول به کار 8 میلیون و 226 شماره است.

وی ضریب نفوذ تلفن ثابت در کشور را 70/53 درصد اعلام کرد و گفت: هم اکنون 22 هزار و 892 دستگاه تلفن همگانی در سطح استان مشغول به کار است.

صیدی خاطر نشان کرد: 12 هزار و 750 کیلومتر فیبرنوری در استان تهران کشیده شد و 989 روستا در سطح این استان دارای ارتباط است .

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در خصوص حضور شرکت های FCP گفت: با توجه به ماهیت شرکت های FCP در بحث ارتباطات، تغییرات بزرگی در راه است و حضور رقیب ذاتاً تهدیدی برای شرکت مخابرات محسوب نمی شود. با توجه به دامنه وسیع و گسترده فعالیت ها در حوزه تلفن ثابت و پورت های پرسرعت ثابت می توان با یک برنامه ریزی منطقی از کلیه

ظرفیت های شرکت های حاضر در این حوزه در جهت توسعه زیرساخت های مخابراتی استفاده کرد و شرکت مخابرات این را یک فرصت می داند.

وی افزود: با توجه به گستردگی فعالیت ها و سرویس ها در حوزه ارتباطات ثابت و با توجه به زیرساخت های متعدد ایجاد شده در مخابرات، فرصت های خوبی برای شرکت مخابرات فراهم

می شود و باید به صورتی برنامه ریزی کرد که هم گسترش و ارتقاء کیفیت ارتباطات در اثر رقابت موجود به وجود آید و هم کلیه بازیگران این حوزه بتوانند متناسب با میزان سرمایه گذاری های انجام شده از شرایط بازار بهره مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مخابرات استان تهران

شرکت مخابرات استان تهران (سهامی خاص) ، یکی از شرکت های زیرمجموعه ی شرکت مخابرات ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در قلمرو استان های تهران و البرز با طراحی ، ایجاد، بهره برداری ، توسعه و نگهداری شبکه های تلفن ثابت، انتقال داده ، سرویس های ارزش افزوده و خدمات مرتبط برای رفاه جامعه و پاسخ به نیازهای ICT مشتریان حقیقی و حقوقی ، با تکیه بر فناوری و دانش روز، زیرساخت های گسترده و مطمئن شبکه ، کارکنان متخصص و متعهد با رعایت استانداردها در چارچوب اساسنامه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]