اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051778235836

از سئو تا اینستاگرامی

روش های مختلف بازاریابی آنلاین

کد: 1395051778235836

http://goo.gl/htCdQe

، تهران , (اخبار رسمی): به زبان ساده، به مجموعه فعالیت هایی که باعث می شود شما از طریق دنیای مجازی اینترنت درآمد کسب کنید بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی آنلاین (دیجیتال) گفته می شود.

بازاریابی اینترنتی

به گزارش روابط عمومی نتمارکو، بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی آنلاین(دیجیتال) شامل روش های مختلفی همچون بازاریابی توسط موتور جستجو ، بازاریابی ایمیلی، تبلیغات بنری، بازاریابی محتوا، بازاریابی موبایلی،از طریق اینستاگرام و بازاریابی از طریق سایر سایت های اجتماعی همچون فیسبوک می شود.

در نظر بگیرید، شما ایده ای در ذهن خود پرورش می دهید. سپس این ایده را باید به اجرا دربیاورید. ابتدا به یک شرکت خدمات سایت مراجعه می کنید و یک هاست و دامنه برای خود فراهم می کنید تا یک وب سایت برای خود راه اندازی کنید.

یکی از نکاتی که باید در همین ابتدا آن را در نظر داشته باشید انتخاب اسم مناسب است. شما برای کسب و کار خود چه نامی را انتخاب می کنید؟ باید به این نکته اشاره کرد که همیشه انتخاب اسم با نوع فعالیت شما و ایده خلق شده توسط شما ارتباط مستقیم دارد، پس سعی کنید اسمی مناسب که به راحتی بتوان آن را به ذهن سپرد انتخاب کرد.

در مرحله بعد، وب سایت شما نیاز به طراحی دارد پس می بایست نسبت به ایده شما و فضای مربوط به بازار آن به یک طراح وب، سفارش طراحی و ساخت داده شود. حالا در این مرحله شما صاحب یک وب سایت تجاری هستید.  دراین مرحله چه کاری باید انجام داد؟

امروزه محتوای یک وب سایت جزو اصلی ترین موارد موفقیت مالی یک وب سایت است. بازدید کنندگان یک وب سایت زمانی به سراغ وب سایت شما می آیند که شما خوراک اطلاعاتی مفید و با ارزشی رو براشون فراهم کنید. در این صورت به شما اعتماد کرده و باز هم به سراغ شما می آیند. پس حضور محتوای ارزشمند در وب سایت را به هیچ  وجه نادیده نگیرید (محتوا پادشاه است).

نکته: بهینه سازی وب سایت را فراموش نکنید! وب سایتی که قرار است از طریق اینترنت درآمد کسب کند در وهله اول باید استانداردهای لازم را داشته و بهینه شده باشد. پس حتما سئو کردن وب سایت را فراموش نکنید.

در مرحله بعدی می بایست برای وب سایت خود شروع به تبلیغ و جذب بازدید کننده کنید. در نظر داشته باشید که بازدید کننده برای یک وب سایت تجاری یعنی پول، درآمد و هرچه بازدید بیشتری از وب سایت تجاری شما صورت بگیرد درآمد شما بیشتر خواهد بود.

برای جذب مشتری، روش های بازاریابی مختلفی وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد که در این قسمت می توان به روش های زیر :

بازاریابی توسط موتور جستجو ( SEM)
بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
تبلیغات بنری
بازاریابی محتوا (Content Marketin)
بازاریابی موبایلی (Mobile Marketing)
از طریق اینستاگرام
و حتی بازاریابی از طریق سایت های اجتماعی همچون فیسبوک (Social Marketing) اشاره کرد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نتمارکو

نتمارکو، نام تجاری وب سایت آموزشی می باشد که در زمینه آموزش سئو، بازاریابی اینترنتی و برندینگ فعالیت داشته و سعی در ارتقا دانش روز جویندگان دانش در زمینه های اشاره شده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش