اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051879075730

وزیر بهداشت خبر داد

پیوند اعضا تحت پوشش بیمه قرار می گیرد

کد: 1395051879075730

http://goo.gl/2mKFmu

، تهران , (اخبار رسمی): بر اساس رای هیات دولت مصوب شد که بیمه ها، پیوند اعضای بدن را تحت پوشش قرار دهند.

پیوند اعضا تحت پوشش بیمه ای قرار خواهد گرفت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با تصویب هیات وزیران، هزینه های پیوند کبد، قلب، ریه، روده، پانکراس و مغز استخوان مشمول تعهدات بیمه پایه سازمان های بیمه گر قرار گرفت؛ همچنین تمامی اقدامات تشخیصی و درمانی سرپایی و بستری پس از پیوند همه ارگان ها، مشابه سایر بیماران تحت پوشش سازمان های بیمه گر است. 
حسن قاضی زاده هاشمی شامگاه یکشنبه پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم حق دارند نسبت به کمبود خدمات درمانی گله داشته باشند، افزود: البته گله ما بیشتر از مردم است زیرا ما هم کمبود و کاستی های بسیاری داریم، هرچند که تلاش مناسبی انجام شده و طرح تحول سلامت کمک بسیاری به مردم کرده است. 
وزیربهداشت گفت: باید حوصله به خرج دهیم و تلاش کنیم تا این کمبودها برطرف شود؛ ما کاستی ها را قبول داریم، اما معتقدیم دولت و مجلس باید با کمک هم این مشکلات را رفع کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی

شعار «انسان سالم؛ محور توسعه پایدار» یکی از موضوعاتی است که در تدوین سیاست های کلی برنامه پنجم توسعه در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد توجه قرار گرفته است. اهمیت این موضوع این است که از این پس تمام برنامه ها و سیاست های کشور در این مدت 5 سال که در کشور مصوب و اجرایی باشد، باید تحت تاثیر این شعار محوری باشد و سلامت مردم و نقش انسان سالم در توسعه کشور مد نظر قرار گیرد و این، موضوع مهمی در کشور محسوب می شود. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مسئول "تأمین سلامت مردم" در تحقق این هدف مصمم بوده و تمام توان خود را برای تحقق آن بسیج خواهد کرد. یکی از حقوق اساسی مردم دانستن و آگاهی است، آن هم در عصر ارتباطات و جامعه اطلاعاتی که بر اساس آگاهی و دانایی استوار است. بدیهی است در این میان، آگاهی دادن و اطلاع رسانی به مردم در زمینه سلامتی و بهداشت، اولی تر و ابتدایی ترین حق مردم خواهد بود. روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای مأموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان