اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051879185458

خدمات بیمه‌ای رایگان تامین اجتماعی چیست؟

کد: 1395051879185458

http://goo.gl/pUXYKO

، (اخبار رسمی): سازمان تامین اجتماعی برای ارائه تسهیلات ویژه به بیمه شدگان با تمامی مراکز دولتی و دانشگاهی قراردادهایی را به امضاء رسانیده است.

خدمات بیمه‌ای رایگان تامین اجتماعی چیست؟

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ،مهرداد قریب ،مدیرکل درآمد حق بیمه سازمان تامین اجتماعی با این خبر گفت : تمامی بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین می‌توانند از خدمات بیمه‌ای این سازمان به صورت رایگان استفاده کنند.

به گفته قریب سازمان تامین اجتماعی همگام با دستگاه‌های دیگر و در راستای حمایت از حوزه کسب و کار، در ماه‌های اخیر اقدامات خوب و قابل قبولی را انجام داده است.

وی در ادامه به آیین نامه ماده 13 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی کشور نیز اشاره کرد و در این باره گفت: این مصوبه که در بیست و دوم خرداد 95 به تصویب هیات وزیران تصویب رسید و بیست و هفتم همان ماه به تمامی واحدها ابلاغ شد، برای جرایم بیمه‌ای کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی، میزان بخشودگی در نظر گرفته است.

مدیر کل در آمد حق بیمه سازمان تامین اجتماعی در بخش دیگر سخنانش به تسهیلات دیگر این سازمان پرداخت و با بیان اینکه تمامی بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین می‌توانند از خدمات بیمه‌ای این سازمان به صورت رایگان استفاده کنند تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی کشور برای ارائه تسهیلات ویژه به بیمه شدگان با تمامی مراکز دولتی و دانشگاهی قراردادهایی را به امضاء رسانیده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان تامین اجتماعی

سازمان تأمین اجتماعی دارای وظایف عمده در دو بخش بیمه ای و درمانی می باشد که برای اجرای وظایف خود دارای تشکیلات مرکزی و واحدها، شعب و نمایندگی‌هاو مراکز درمانی و بیمارستانی ،کلینیک ،پلی کلینیک و دی کلینیک در تهران و شهرستانها می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه