اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051879645734

کارگزاری آگاه برگزار می کند

همایش رایگان بورسی کارگزاری آگاه در ارومیه

کد: 1395051879645734

http://goo.gl/PqeSNe

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت کارگزاری آگاه با همکاری شرکت سرمایه‌گذاری آوای آگاه روز چهارشنبه 27 مرداد ماه سال جاری اقدام به برگزاری همایش رایگان بورسی با موضوع وضعیت سرمایه‌گذاری در بازارهای موازی در ارومیه برگزار کرده است.

کارگزاری آگاه تقدیم می‌کند: همایش رایگان بورسی در ارومیه روز چهارشنبه 27 مرداد ماه سال 1395

به منظور افزایش دانش و آگهی سرمایه‌گذاران بازار بورس اوراق بهادار، شرکت کارگزاری آگاه با همکاری شرکت مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه  در روز چهارشنبه 27 مرداد ماه سال جاری اقدام به برگزاری همایش رایگان بورسی با موضوع "وضعیت سرمایه‌گذاری در بازارهای موازی و بررسی تکنیکالی صنایع" در ارومیه می کند.

این همایش برای چه کسانی سودمند است

کلیه علاقه‌مندان به بازار سرمایه اعم از فعالان بازار سرمایه و افرادی که تمایل به سرمایه‌ گذاری در بازار بورس اوراق بهادار ایران را دارند، می‌توانند به صورت رایگان و با انجام پیش ثبت نام در این همایش شرکت کنند و علاوه بر بررسی وضعیت سرمایه گذاری در بازارهای موازی و بررسی تکنیکالی صنایع، از آخرین اخبار و رویدادهای بازار سرمایه نیز مطلع شوند.

روش ثبت نام در همایش

از کلیه علاقه‌مندان در استان آذربایجان غربی دعوت می‌شود برای حضور در همایش با مراجعه به بلاگ بآشگاه کارگزاری آگاه و تکمیل فرم ثبت نام  اقدام کنند.

سخنران همایش

سخنران این همایش آقای نیما آزادی تحلیلگر ارشد بازار سرمایه ایران خواهد بود.

10 نفر از کسانی که ضمن تکمیل فرم ثبت نام در همایش حضور داشته باشند، به قید قرعه این امکان را خواهند داشت تا از امتیاز  تحلیل پرتفوی خود توسط تحلیلگران کارگزاری آگاه برای یک مرتبه بهره مند شوند.

همین حالا صندلی خود را رزرو کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارگزاری آگاه (کارگزاری بورس اوراق بهادار، کالا و انرژی)

شرکت کارگزاری آگاه یک شرکت کاملاً خصوصی دارای ترکیب سهامداری از اشخاص حقیقی و حقوقی است. این شرکت در سال 1384 تأسیس گردیده و در حال حاضر جزو کارگزاری‌های رتبه الف محسوب می‌شود. کارگزاری آگاه کلیه خدمات مورد نیاز سرمایه‌گذاران و فعالان بازار سرمایه را در حوزه بورس اوراق بهادار، بورس کالا و انرژی ارائه می‌نماید. سامانه معاملات برخط اختصاصی آسا یکی از دستاوردهای این کارگزاری محسوب می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش