اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051980175704

اچ تی سی سرویس اینترنت خودرو به فولکس واگن می دهد

همکاری اچ تی سی و فولکس واگن

کد: 1395051980175704

http://goo.gl/ggpCfq

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت اچ تی سی به همراه فولکس واگن سیستم ارتباط با مشتری تازه ای طراحی کرده اند که از طریق اتصال خودرو به اینترنت کار می کند و می تواند باعث ارتقای سطح ایمنی راننده و کشور شود.

همکاری اچ تی سی و فولکس واگن

شرکت اچ تی سی و فولکس واگن سیستم ارتباط با مشتری کارآمدی را طراحی کرده اند که از طریق اینترنت خودرو اطلاعات کامل حودرو را به راننده می دهد.

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت شرکت اچ تا سی  اولین سرویس اینترنت خودرو با همکاری شرکت فولکس واگن به بازار عرضه می شود.این سرویس به منظور افزایش سطح ایمنی  و کارایی در زمان رانندگی عرضه می شود و امکان مخابره اطلاعات  خودرو از قبیل محل خودرو  و سرعت آ ن را به راننده فراهم می کند.

برند هافمن مدیر عامل شرکت فولکس واگن تایوان می گوید:"فولکس واگن خودروی مطلوب مردم نام گرفته است و با استفاده از سرویس اینترنت  خودرو در نظر دارد به یکی از محبوب ترین و خلاق ترین براندهای خودروسازی هم تبدیل شود.

این سرویس که با کمک شرکت اچ تی سی و به مشتریان تایوانی داده می شود می تواند زمینه را برای برقراری رابطه بین خودرو و مالک آن در هر لحظه از شبانه روز فراهم کند و به پلیس در کشف جرایمی که با خودروها انجام می شود کمک کند."

این سیستم ترکیبی از سیستم پل ارتباطی مشتری  شرکت اچ تی سی و سرویس مدیریت رابطه با مشتری CRM شرکت فولکس واگن است  و این امکان را دارد که عملکرد خودرو و اطلاعات رانندگی  از قبیل مسافت طی شده، PRM موتور، روغن موتور،وضعیت سیستم خنک کننده موتور  و مدت زمانی که می توان با بنزین موچود در باک حرکت کرد را ثبت و مخابره کند.

از طرفی اعلام خطر در زمانیکه مشکلی در عملکرد یک بخش ایجاد شده باشد و نشان دادن نزدیک ترین مرکز ارایه دهنده خدمات تعمیر خودرو  از دیگر خدمات این سیستم است . همچنین استفاده از یک سیستم لمسی برای استفاده از اپلیکیشن ها و ارایه یک ابزاربهتر برای افزایش سطح ایمنی در هنگام رانندگی از دیگر مزایایی است که این سیستم است. 

ارایه اطلاعاتی در مورد محل پمپ بنزین ها، جمع آوری عوارض و پیدا کردن جای پارک مناسب برای خودروها هم  از دیگر خدمات این سیستم جدید است.

شرکت اچ تی سی اعلام کرد این سیستم می تواند اطلاعات خودرو را به مراکز پلیس هم مخابره کند  و به همین دلیل در ارتقای سطح امنیت جامعه هم بسیار اثر گذار خواهد بود. این سیستم روی تمامی خودروهای فولکس واگن نصب خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اچ تی سی

اچ تی سی یکی از حرفه ای ترین، بزرگترین و مطرح ترین شرکتهای تولید تلفنهای همراه است که در مورد بسیاری از خلاقانه ترین تولیدات این حوزه پیش قدم بوده و است. شرکت تایوانی HTC در سال 1997 با هدف توسعه سیستمهای رایانه ای و ارائه ی تکنولوژی های جدید در این عرصه توسط وانگ و پیتر چو تاسیس شد. این شرکت یکی از نخستین دستگاههای بی سیم لمسی دستی قابل حمل را در سال 1998 طراحی کرد. HTC مراحل پیشرفت و تکامل را با سرعتی شگفت انگیز طی کرد. در سال 2000 نخستین تلفن همراه هوشمند اچ تی سی وارد بازار شد. در سال 2008 اولین تلفن هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید خود را طراحی نمود. و در نهایت اچ تی سی پس از دوران رویایی که در سال 2005 تجربه کرد، موفق شد گوشیهای اندرویدی 4G را به جهان معرفی کند که یک انقلاب در زمینه تولید گوشیهای هوشمند بحساب می آمد و پس از آن بسیاری از کمپانیهای ساخت گوشیهای همراه نیز در این زمینه سرمایه گذاری کردند. در سالهای 2004 و 2005 نیز به ترتیب نخستین گوشی Smart Music مبتنی بر سیستم عامل موبایل مایکروسافت و نخستین دستگاه با سیستم عامل مایکروسافت و پشتیبانی از نسل سوم مخابرات توسط شرکت اچ تی سی ساخته و روانه بازار شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | کارآفرینی و استارتاپ