اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051980255859

رونمایی از طرح اتوبوس های آینده دایملر

اتوبوس های نیمه اتوماتیک در راه بازار

کد: 1395051980255859

http://goo.gl/UPOsPZ

، (اخبار رسمی): شرکت خودروسازی دایملر اعلام کرد برای اینکه نیاز های حمل و نقلی نسل آینده پاسخ داده شود ولی آلودگی های زیست محیطی در کشور ایجاد نشود، اتوبوسهای نیمه اتومات فعال با انرژی های تجدید پذیر تولید می شود.

همکاری اچ تی سی و فولکس واگن

اتوبوسهای نیمه اتومات در اولین آزمون جاده ای موفق ظاهر شدند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت شرکت دایملر اتوبوسهای جدید بنز در اولین آزمون جاده ای در این کشور موفق ظاهر شدند  و بالغ بر 20 کلیومتر را با حداکثر سرعت 70 کیلومتر در ساعت طی کردند . ااین اتوبوسها که با سوختهای غیر فسیلی کار می کنند و آلودگی زیست محیطی ایجاد نمی کنند حداکثر تا ده سال آینده  جایگزین اتوبوسهای کنونی می شوند .

سیستم پیش بینی شده برای این اتوبوسها به گونه ای است که به طور خودکار و بدون نیاز به راننده کار می کند و دوربین موجود در جلوی اتوبوس و سیستم رادار آن  اطلاعات لازم در مورد مسیر و موانع موجود را به سیستم کنترل کننده  مخابره می کند و امکان رانندگی ساده و بی دردسر را فراهم می کند.

این نسل از  اتوبوس در ماه  جولای سال جاری اولین آزمون سفر جاده ای خود را در اروپا با موفقیت پشت سر گذاشت و توانست بالغ بر 20 کیلومتر را بدون شتاب گرفتن یا ترمز گرفتن طی کند . این سیستم در خط  BRT حرکت کرد  و به دلیل نیاز کمتر به نقش انسانی  در زمان رانندگی ایمنی بالاتری برای مسافران ایجاد کرد. 

مسول اجرای این پروژه گفت: سفرهای درون شهری با این روش حمل  و نقل ایمن تر و راحت تر از روشهای قبلی خواهد بود .  هم مسافران وضعیت بهتری خواهند داشت و هم اپراتورها و رانندگان می توانند آسوده تر سفر کنند.

از طرف دیگر به دلیل اینکه رانندگان کمتر کنترل اتوبوس را بر عهده دارند می تئانند ساعات بیشتر کار کنند و تعداد اتوبوسها  برای حمل و نقل مسافر بیشتر خواهد بود.

این اتوبوسها با سیستم سیتی پایلوت(City pilot ) کار می کنند که یک سیستم رانندگی نیمه اتومات است  ولی نقش انسان در هدایت وسیله نقلیه بسیار کم است . این سیستم شبیه سیستم اتوپایلوت هواپیما است  .

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دایملر

شرکت دایملر-بنز در سال 1926 میلادی در اشتوتگارت آلمان راه اندازی شد و تا سال 1998 به کار خود ادامه داد . در سال 1998دایملر شرکت کرایسلر را خرید و تا سال 2007 میلاری تحت نام دایملر کرایسلر به تولید خودرو و عرضه آن به بازار مصرف دنیا پرداخت. از سال 2007 میلادی دوباره این شرکت تحت عنوان دایملر به کار مشغول شد و از کرایسلر جدا شد. در سال گذشته دایملر 149.467میلیارد یورو درآمد کسب کرد و ارزش سهام آن در بازار برابر با 54.624 میلیارد یورو بود.74.8 درصد از سهام این شرکت به سهامداران سازمانی و 15.3 درصد به سهامداران خصوصی تعلق دارد . 6.8 درصد از سهم این براند را مرکز سرمایه گذاری کویت و 3.1 درصد از آن را رنو-نیسان خریداری کردند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | کارآفرینی و استارتاپ