اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051980465459

کاهش مدت زمان تقاضا تا صدور کارت ملی هوشمند

کد: 1395051980465459

http://goo.gl/B5owwm

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان ثبت احوال کشور برای کاهش مدت زمان تقاضا تا صدور کارت ملی هوشمند تلاش می کند.

کاهش مدت زمان تقاضا تا صدور کارت ملی هوشمند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور ، امروز مراسم معارفه و تودیع روسای جدید و سابق سازمان ثبت احوال کشور برگزار شد.در این مراسم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و جمعی از مدیران ارشد وزارت کشور و قوه قضاییه حضور داشتند. علیرضا آوایی، رییس سابق سازمان ثبت احوال و بازرس ویژه رییس جمهور ضمن تشکر از زحمات کارکنان و مدیران ثبت احوال که زمینه‌ساز خدمات فعلی شده‌اند، گفت: در این مدت پروژه کارت ملی هوشمند پیگیری شد و تعداد 10 میلیون کارت صادر شد.

وی ادامه داد: امر خدمت‌رسانی به مردم در سازمان ثبت احوال تا حدود زیادی تسریع شد هرچند که به نقطه ایده آل نرسیده‌ایم اما روند رو به جلو داشته‌ایم.رییس سابق سازمان ثبت احوال با بیان اینکه مدیران کل استان‌ها از درون سازمان انتخاب شده‌اند، گفت: امیدواریم این روند در دوره جدید ادامه داشته باشد.

حمید درخشان‌نیا، رییس جدید سازمان ثبت احوال و معاون وزیر کشور  نیز در این مراسم گفت: ارتقای ظرفیت‌های این پایگاه به منظور خدمت‌رسانی به مردم، پیگیری صدور کارت ملی هوشمند و کاهش مدت زمان تقاضا تا صدور از جمله برنامه‌های پیش‌روی این سازمان است.

وی ادامه داد: تلاش در جهت سهولت خدمات به آحاد مردم و توسعه سازمان، تقویت و تحلیل انتشار آمار و جمعیت برای بهره‌برداری دستگاه‌های اجرایی، تعمیر فضاهای فیزیکی و انجام پژوهش‌های کاربردی با موضوع هویت در فضای مجازی از جمله اقدامات دیگر این سازمان است.

رییس جدید سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه استفاده از توانایی‌های بخش غیردولتی با شرایط استاندارد در دست پیگیری است، گفت: حل معضلات معیشتی کارکنان، کاربردی کردن کارت هوشمند ملی، بخشی از سیاست‌ها و برنامه‌های این سازمان است.

درخشان‌نیا در پایان گفت: سازمان ثبت احوال کشور از نیروهای کارآمد برخوردار است و مدیران آن جزء در موارد ضروری از درون سازمان انتخاب خواهند شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان ثبت احوال کشور

سازمان ثبت احوال کشور به دلیل دراختیار داشتن اسناد هویت و تابعیت فردی و آمارهای حیاتی یکی از ارکان مهم حکومت تلقی می شود. ارائه خدمات عمومی به آحاد مردم و اطلاعات ویژه جمعیتی به ارکان حکومت از ویژگی های اختصاصی و انحصاری این سازمان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی