اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060498725459

مدیرکل اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور خبرداد

اختصاص شماره ملی به شهدا

کد: 1395060498725459

http://goo.gl/gQsnpF

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور ازاختصاص شماره ملی به شهدا خبرداد.

اختصاص شماره ملی به شهدا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ثبت احوال، عبداله مقصودی  فر،مدیرکل اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور  با اعلام گفت: به جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا و ایثارگران به تمامی شهدای کشور شماره ملی اختصاص می یابد چرا که ما خود را مدیون خون شهدا و فداکاری ایثارگران می دانیم.

 با اشاره به حاکمیتی بودن سازمان ثبت احوال اظهار کرد: ثبت احوال یکی از ارکان کمک کننده به برنامه ریزان کشور در بحث اقتصاد مقاومتی است.

عبدالله مقصودی فر اظهار کرد: در سال 90 رهبر انقلاب سیاستهای جمعیتی را به نهادهای کشور ابلاغ کردند که بند 14 آن به طور مستقیم مربوط به سازمان ثبت احوال کشور است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 21 درصد از زوج های جوان نابارور هستند که به همین میزان وزارت بهداشت باید شرایطی را برای فرزند آوری این زوج ها فراهم کند.

مدیرکل اسناد هویتی نرخ رشد جمعیت در دهه 70 را 2/4 دهم اعلام و گفت : باید بدانیم که پنجره جمعیتی دنیا هر 100 سال یکبار باز می شود و امروز در کشور ما این پنجره باز شده است و باید از این فرصت ایجاد شده به طور مطلوب استفاده شود.

مقصودی فر خاطر نشان کرد: ایجاد دفاتر ثبت طلاق در شهرهای همجوار و عدم ثبت طلاق در شهرهای دیگر و خوانسار و پیگیری آن از سوی استان، خواست مردم و مسئولین این شهرستان است.

وی تاکید کرد: یکی از اولین حقوق هر انسان ثبت هویت است و برخی از آمارهای مربوطه ی رخدادهای جمعیتی به کنترل سلامت و بهداشت جامعه گره خورده است و مسئولان باشگاه به آنها هشدارها و پیام رسانی را دریافت می کنند.

شایان ذکر است، در پایان مراسم از اسناد هویتی آیات عظام حاج حسینی و حاج مرتضی علوی خوانساری و سردار شهید سید اکبر صادقی نیز رونمایی بعمل آمد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان ثبت احوال کشور

سازمان ثبت احوال کشور به دلیل دراختیار داشتن اسناد هویت و تابعیت فردی و آمارهای حیاتی یکی از ارکان مهم حکومت تلقی می شود. ارائه خدمات عمومی به آحاد مردم و اطلاعات ویژه جمعیتی به ارکان حکومت از ویژگی های اختصاصی و انحصاری این سازمان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]