اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051980485362

تسهیلات بانک ملت به دارندگان فیش حج عمره

کد: 1395051980485362

http://goo.gl/ivaQiE

، تهران , (اخبار رسمی): بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که امروز منعقد خواهد شد؛ مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان به زائران ودیعه گذار عمره تسهیلات داده می‌شود که بتوانند به عتبات عالیات سفر کنند.

تسهیلات بانک ملت به دارندگان فیش حج عمره،

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ملت، سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت گفت: جلسات متعددی را با بانک ملی و ملت داشتیم و  امروز تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان حج و بانک ملت به امضا می‌رسد که بر اساس آن شرایط ارائه تسهیلات به زائرانی که دارای فیش ودیعه گذاری عمره هستند اعلام می‌شود.

وی اظهار داشت: زائران فیش‌هایشان پایدار است و دست به سپرده‌های خود نمی‌زنند اما از طرف بانک ملت یک میلیون و 500 هزار تومان به زائرانی که سپرده گذاری کردند تسهیلات داده می‌شود که به سفر عتبات بروند و تنها علت اینکه این موضوع با تأخیر انجام شد که باید سامانه عتبات سازمان حج به سامانه بانک ملت وصل می‌شد تا بتوانیم این پرداخت وام برای عتبات را در حساب زائران لحاظ کنیم.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: زائران ودیعه گذار عمره می‌توانند با حفظ اولویت و فیش خود از این تسهیلات برای سفر به عتبات استفاده کنند، که امیدوار هستیم با انعقاد این تفاهم‌نامه زائران بتوانند در همین دوره از اعزام‌ها به عتبات عالیات اعزام شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملت

بانک ملت به موجب مصوبه‌ی مورخ 29 آذر 1358 مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام بانک‌‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران، بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان در تاریخ 31 تیر 1359 تشکیل و با شماره 38077 در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغازشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه