کد: 1395052081565611

ورود یکی از درهای حرمین عسکریین به کیش

کد: 1395052081565611

http://goo.gl/SjwFrp

، تهران , (اخبار رسمی): با استقبال عاشقان ائمه اطهار(ع) یکی از درهای حرمین امامین عسکریین برای ساخت و تکمیل به جزیره کیش وارد شد.

ورود یکی از درهای حرمین عسکریین به کیش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به منظور ساخت و تکمیل یکی از درهای حرمین عسکریین عصر سه شنبه با استقبال خوب مردم مومن و خدا جوی کیش از بندرگاه وارد این جزیره شد و با همراهی خیل عاشقان در مصلای بزرگ کیش قرار گرفت.

به منظور بازدید علاقمندان این در تا جمعه 22 مرداد درمصلای کیش قرار دارد و پس از آن برای ساخت و تکمیل توسط هنرمندان به کارگاه آماده شده در پایگاه بسیج سپاه کیش منتقل می شود.

به گفته رئیس ستاد باز سازی عتبات عالیات جزیره کیش قرار است این در با حمایت و کمک های مردمی ساخته و پس از آماده شدن در حرم امام زاده محمد عموی گرامی حضرت ولی عصر (عج) در شهر بلد عراق نصب شود.

قلم زنی، معرق کاری، منبت کاری و طلاکاری از جمله هنرهایی است که در تکمیل این در بکار برده می شود.  این در دارای 260 کیلوگرم وزن،  طول 2 متر و 60 سانتی متر و عرض یک و نیم متر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است ، که می تواند بآن را به عنوان برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی-آموزشی- تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوریهای نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس ایران دانست.