اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052081605905

وایت هت بهتر است یا بلک هت

مزایای سئوی کلاه سفید

کد: 1395052081605905

http://goo.gl/x8X5cK

، تهران , (اخبار رسمی): سئوی کلاه سفید یا سئوی بهینه سازی سایت وایت هت بهترین و موثرترین روش برای بهینه سازی سایت محسوب می شود.

سئوی کلاه سفید یا سئوی و بهینه سازی سایت وایت هت بهترین و موثرترین روش سئو و بهینه سازی سایت می باشد

به گزارش روابط عمومی فست سئو، سئوی کلاه سفید مربوط به استفاده از استراتژی هایی است که هدف آن ایجاد وب سایتی با کیفیت بالا در بلند مدت و با تمرکز بر نیازهای مخاطبان است. تکنیک های وایت هت شامل ایجاد محتوای خاص و باکیفیت و ایجاد لینک هایی مرتبط با محتوای سایت می شود. روش سئوی وایت هت موافق تمای قوانین موتورهای جستجو است و به دلیل اهمیت کیفیت تجربه کاربری وب مستر ها را از خلاف باز می دارد. وایت هت را به عنوان سئوی اخلاقی نیز می شناسند.
هدف سئوی کلاه سفید فراهم کردن اطلاعات مرتبط با موضوع و ارائه آن به طور صادقانه و واضح است. گوگل، مشهورترین موتور جستجو دنیا، همواره از الگوریتمی در حال پیشرفت با هدف ایجاد وبسایت هایی مطابق با سلیقه بازدیدکننده استفاده می کند. این بدان معناست که گوگل به دنبال نشانه محتواهای خاصی است که کپی از سایت های دیگر نباشند و با موضوع مورد جستجو تطابق داشته باشند. گوگل از فاکتورهای زیاد دیگری نیز استفاده می کند تا مشخص کند که سایت منبعی موثق و قابل اعتماد است یا خیر.
شاید سئوی کلاه سیاه بتواند برای بهبود رنک خود موتورهای جستجو را گول بزند اما گوگل مخالف این روش هاست. سایت هایی که از روش بلک هت استفاده می کنند، ممکن است شاهد کاهش رنک خود باشند یا حتی از نتایج موتورهای جستجو حذف شوند

منبع: سئوی کلاه سفید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فست سئو

خدمات سئو سایت و بهینه سازی سایت با فست سئو. سایتی کامل با آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت و معرفی سایت های سئو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش