اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960307250245905

الگوریتم فرد

تغییرات و نگرانی‌های به‌روزرسانی الگوریتم فرِد

کد: 13960307250245905

https://goo.gl/zYIN1X

، تهران , (اخبار رسمی): گوگل به‌روزرسانی الگوریتم فرد (Fred ) را تأیید کرده اما اطلاعات زیادی در این زمینه منتشر نکرده است.

تغییرات و نگرانی های بروزرسانی الگوریتم فرد

بهترین روش برای اجتناب یا بازیابی مجازات الگوریتم فرد، تمرکز بر تولید محتوای با کیفیت، عمیق و معتبر در سایت‌تان است.

به گزارش روابط عمومی فست سئو، گوگل همیشه در خصوص تغییراتی که در الگوریتم خود انجام می‌دهد سکوت می‌کند اما تغییر صورت‌گرفته در هفتم و هشتم ماه مارس آن‌قدر برای بسیاری از صاحبان وب‌‌سایت و شرکت‌های بازاریابی دیجیتال بزرگ بود که متوجه تغییرات قابل توجهی در ترافیک و رتبه‌بندی شوند. در خصوص این به‌روزرسانی جدید الگوریتم که تنها با نام «فرد» شناخته می‌شود، باور بر آن است که هدف اصلی آن وب‌سایت‌هایی با محتوا و بک‌لینک‌های بی‌کیفیت باشد. اغلب این دو فاکتور به صورت هم‌زمان روی وب‌سایت‌هایی روی می‌دهند که از شرکت‌های سئو برای ایجاد سریع محتوا و بک‌لینک‌های بی‌کیفیت استفاده کرده‌اند.
گوگل به‌روزرسانی الگوریتم فرد را تأیید کرده است و تنها راهنمایی که به صاحبان وب‌سایت ارائه کرده این بوده است که هدف الگوریتم فرد وب‌سایت‌هایی است که از دستورالعمل‌های وب مستر تبعیت نمی‌کردند. بر اساس پژوهش‌های فست سئو، مشخص شد که سایت‌هایی با محتوای بی‌کیفیت و بک‌لینک‌های غیرطبیعی که فقط به منظور کسب درآمد تولید شده‌اند، به شدت توسط این به‌روزرسانی آسیب می‌بینند.
در اینجا پنج کاری که می‌توانید هم اکنون انجام دهید تا مشاهده کنید که آیا تحت تأثیر این الگوریتم قرار می‌گیرید یا خیر، ارائه می‌شود. 

۱) به تحلیل‌های خود نگاهی بیندازید. آیا کاهشی در ترافیک یا تعداد کلمات کلیدی که بین روزهای ۵ مارس و ۲۰ مارس برای رتبه‌بندی شما استفاده می‌شد مشاهده می‌کنید؟ اگر نه، احتمالاً مشکلی ندارید.
۲) ببینید آیا می‌توانید محتوای خود را به دو قسمت دسته‌بندی کنید؛ با کیفیت و به‌روزرسانی‌شده در برابر بی‌کیفیت و قدیمی.
۳) بر اساس حجم ترافیک و رتبه‌بندی‌های پیشین، کلمات کلیدی ازدست‌داده خود را با هر گونه صفحات دارای محتوای کم‌کیفیت تطبیق دهید.
۴) به سرعت کیفیت محتوای خود را بهبود بخشید. با اضافه‌کردن، بازنویسی و بهترکردن کیفیت محتوای صفحات خود، کار را شروع کنید. با صفحاتی کار را شروع کنید که بیش‌ترین حجم ترافیک را پیش از اعمال فرد داشتند (به شماره ۳ رجوع شود)
۵) از ابزار اسپم یا بررسی‌کننده بک ‌ینک برای پیداکردن و حذف هر بک‌لینک سوال‌برانگیز و مشکل‌دار استفاده کنید. هم‌چنین مطمئن شوید که بک‌لینک‌های مانده «خوب» شما، به نظر طبیعی می‌آیند و نسبت‌های معقولی دارند. برای مثال، نسبت‌های نو فالو به فالو، شباهت‌های انکر تکست‌ها و مواردی از این دست، مواردی هستند که گوگل در زمان تعیین ارزش بک‌لینک‌های شما در نظر می‌گیرد.

تغییرات و نگرانی‌های به‌روزرسانی الگوریتم فرد

این به‌روزرسانی اکنون به اندازه کافی اعمال شده است که ما شروع به کنار هم گذاشتن قطعات پازل آن کنیم. اولین مورد، محتواست. اگر رتبه‌بندی‌های سایت شما به شدت به کلمات کلیدی چندگانه طولانی و محتوایی وابسته است که با آن کلمات کلیدی تناسب دارد و قبل از سال ۲۰۱۴ نوشته شده‌اند، ممکن است تحت تأثیر این به‌روزرسانی قرار گرفته باشید. اساساً، اگر الگوریتم فرد، محتوای شما را بی‌ارزش، قدیمی یا بسیار تبلیغاتی در نظر بگیرد، ممکن است کاهش رتبه‌بندی را مشاهده کنید.
مسئله دوم بک‌لینک‌های بی‌کیفیت هستند. اگر حتی برای شناسایی کلی و آسان برای بک‌لینک‌های «ساختگی» هزینه کرده باشید، الگوریتم فرد ممکن است شما را مجازات کند. وب‌سایت‌هایی که محتوای بسیار قدیمی دارند احتمالاً بک‌لینک‌های بسیار قدیمی دارند. چون بک‌لینک‌های ضعیف و محتوای بی‌کیفیت اغلب دست به دست هم می‌دهند و مشخص کردن این‌ را که آیا این دو فاکتور موجب ایجاد تغییرات در رتبه‌بندی شده‌اند یا خیر، سخت می‌کند.

اجتناب از مجازات الگوریتم فرد

این نخستین به‌روزرسانی الگوریتم گوگل نیست که برای تشویق محتوای با کیفیت ارائه شده است و احتمالاً آخرین هم نخواهد بود. بهترین روش برای اجتناب یا بازیابی مجازات الگوریتم فرد، تمرکز بر تولید محتوای با کیفیت، عمیق و معتبر در سایت‌تان است.
اگر وب‌سایت شما محتوای قدیمی زیادی دارد ممکن است نیاز باشد که به عقب برگردید و این صفحات را بهبود بخشید تا استانداردهای کیفیت مربوط به آنها را رعایت کنید.
چرا این به‌روزرسانی فرد نامیده می‌شود؟
بسیاری از افراد این به‌روزرسانی را فرد می‌نامند، نامی که ما نیز انتخاب کرده‌ایم. این نام از سخنان گری ایلییس در شرکت گوگل گرفته  شده است که به طنز پیشنهاد داد که تمام به‌روزرسانی ها «فرد» نامیده شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فست سئو

خدمات سئو سایت و بهینه سازی سایت با فست سئو. سایتی کامل با آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت و معرفی سایت های سئو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]