اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960403252755905

گوگل پلاس و تاثیر آن بر رنکینگ وب‌سایت

کد: 13960403252755905

https://goo.gl/3V5FVt

، تهران , (اخبار رسمی): شاید در برخی از سایت‌ها در انتهای خواندن یک مطلب، به علامت +۱ برخورد کرده‌اید. در صورت کلیک کردن بر روی این علامت، می توانید به این متن امتیاز بدهید و این امتیاز در گوگل ثبت می‌شود و در نتیجه گوگل متوجه می‌شود که این مقاله توسط کاربر استقبال شده و همین امر باعث تاثیر مثبت در رنکینگ سایت می شود.

گوگل پلاس و تاثیر آن بر رنکینگ سایت

به گزارش روابط عمومی فست سئو، حضور در شبکه‌های اجتماعی، یک راه بسیار مناسب برای افزایش رنکینگ سایت شما است و به ویژه اگر شما در شبکه‌هایی فعالیت کنید که پرطرفدار هستند، شانس موفقیت شما بیشتر خواهد شد. یکی از مهمترین شبکه‌های اجتماعی، گوگل پلاس است.

 

معرفی گوگل پلاس

گوگل پلاس به معنی لایک کردن یک پست و ایجاد محبوبیت آن توسط گوگل است. شاید شما در برخی از سایت‌ها در انتهای خواندن یک مطلب، به علامت +۱۱ برخورد کرده اید. شما در صورت کلیک کردن بر روی این علامت، می‌توانید به این متن امتیاز بدهید و این امتیاز در گوگل ثبت می‌شود در نتیجه گوگل متوجه می‌شود که این مقاله توسط کاربر استقبال شده و همین امر باعث تاثیر مثبت در رنکینگ سایت می‌شود.

 

نحوه استفاده از گوگل پلاس

حال که با تاثیر گوگل پلاس بر رنکینگ سایت آشنا شدید، باید بدانید که چگونه می‌توانید از ان استفاده کنید. گوگل پلاس همانند سایر شبکه‌های اجتماعی، کاربران را مبنای کار خود قرار می‌دهد. در این برنامه، در واقع کاربر باید به مطلب رای بدهد برای این منظور ابتدا باید برای خود در گوگل یک حساب کاربری راه اندازی کند و پس از خواند یک محتوا و یا مطالعه اطلاعات یک صفحه، در صورتی که آن مطلب یا محتوا برای او با ارزش بود، بر روی علامت +۱ یکبار کلیک کند و به این صورت یک رای مثبت برای صفحه مرود نظر به گوگل ارسال کرده است.

 

مزیت‌های گوگل پلاس

زمانی که شما از یک مطلب با لایک کردن آن در گوگل پلاس، حمایت می‌کنید، چند اتفاق می‌افتد:

۱-    اولین و مهمترین اتفاق، تاثیر مثبت این لایک بر رنکینگ سایت مورد نظر است. در واقع در این حالت، کاربر همه کاره است و نوعی رای گیری توسط گوگل برپا شده است تا بتواند در رتبه بندی سایت، نظر کاربران را نیز دخیل کند.

۲-    زمانی که شما مطلبی را در گوگل سرچ و لایک می‌کنید، در نهایت برای شما در حساب کاربری خودتان، موضوعات لایک شده را براساس نظر شما رتبه بندی می‌کند. برای مثال در حالت عادی آن مطلب در رتبه دهم گوگل است ولی وقتی شما ان را لایک می‌کنید برای شما در رتبه هفتم قرار می‌گیرد. این رتبه ۷ فقط برای شما قابل رویت است.

۳-    همچنین شما اگر در گوگل پلاس عضو شوید، موضوعاتی که توسط شما برگزیده شده و لایک گرفته‌اند را به دوستان شما  معرفی می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فست سئو

خدمات سئو سایت و بهینه سازی سایت با فست سئو. سایتی کامل با آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت و معرفی سایت های سئو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]