اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960515256555905

معرفی ابزار گوگل ترندز (Google Trends)

کد: 13960515256555905

https://goo.gl/ukRC2i

، تهران , (اخبار رسمی): کلمه Trend، به معنی روند است و گوگل ترندز به بررسی روند جست و جوها می پردازد.

معرفی ابزار گوگل ترندز (Google Trends)
معرفی ابزار گوگل ترندز (Google Trends)

به گزارش روابط عمومی فست سئو، یکی از اقداماتی که هر وبمستر در سئو سایت خود باید انجام دهد این است که روند جست و جوی عبارات توسط کاربران را مورد بررسی قرار دهد. هدف از این کار این است که شما متوجه شوید کاربران در مورد موضوع خاص، به چه مطالبی علاقه دارند و در نتیجه برای تولید محتوا، بیشتر بر روی خواسته های کاربران تمرکز نمایید. برای این منظور، گوگل برنامه ای به نام گوگل ترندز را طراحی نموده است که قابلیت این را دارد که برترین جست و جوهای انجام شده برای یک موضوع خاص را در یک بازه زمانی مشخص که خود وبسمتر بازه را تعیین می کند، ارائه کند. کلمه Trend، به معنی روند است و گوگل ترندز به بررسی روند جست و جوها می پردازد.

توانمندی های گوگل ترندز

این برنامه، یکی از مفیدترین برنامه های گوگل است که برای وبمسترها و سئوکارها، اهمیت زیادی دارد. با این برنامه شما می توانید برای تعیین محتوای سایت خود، بهتر تصمیم بگیرید. قابلیت هایی که گوگل ترندز دارد در همین حیطه، شامل چند مورد می گردد:

۱-    اولین و مهمترین قابلیت گوگل ترندز، تعیین میزان جست و جوی انجام شده برای یک واژه مشخص در یک بازه زمانی است. برای این منظور زمانی که وبمستر وارد این برنامه می گردد، ابتدا گروه کاری خود را مشخص نموده و سپس بازه زمانی را تعیین می کند. پس از پر کردن تمام فیلدهای برنامه، واه مورد نظر خود را سرچ می کند برای مثال اگر سایتی در زمینه ورزش کار می کند، قصد دارد بداند در یک هفته اخیر، کلمه “ورزش های آب” چند بار جست و جو شده است. این کار کمک می کند تا وبمستر بفهمد بترین جست و جو برای موضوعات سایت او چیست و در نتیجه در مطالب خود از این واژه ها و عبارات بیشتر استفاده کند.

۲-    کاربرد دیگر گوگل ترندز این است که شما می توانید درصد جست و جو برای واژه های مختلف را در بازه زمانی مشخص، به دست بیاورید و با هم مقایسه کنید. برای مثال درصد جستو جو برای کلمه مدیریت و بازاریابی.

۳-    همچنین اگر شما قصد دارید یک عبارتی را سرچ کنید، وقتی بخشی از عبارت را تایپ کنید، گوگل ترندز به صورت خودکار، ادامه های دیگر که توسط کاربران جست و جو شده اند را ارائه و درصدهر یک را بیان می کند. برای مثال زمانی که شما می نویسید”آکواریوم ماهی”، گوگل ترندز در ادامه، عبارت را کامل می کند و براساس درصد جست و جو مرتب می کند. مثلا با ادامه هایی از قبیل آکواریوم ماهی اب شور، آکواریوم ماهی آب شیرین و….

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فست سئو

خدمات سئو سایت و بهینه سازی سایت با فست سئو. سایتی کامل با آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت و معرفی سایت های سئو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]