اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052081985736

نشست مدیریت انرژی،به میزبانی زیمنس درایران

کد: 1395052081985736

http://goo.gl/v95klz

، تهران , (اخبار رسمی): نشست مدیریت انرژی به میزبانی شرکت زیمنس، با حضور بیش از 300 نفر از فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی ایران در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

نشست مدیریت انرژی،به میزبانی زیمنس درایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی زیمنس ،نشست مدیریت انرژی به میزبانی شرکت زیمنس، با حضور بیش از 300 نفر از فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی ایران در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد. تمرکز اصلی این نشست بر موضوع‌های مرتبط با انرژی بود و در مورد راه‌حل‌های تکنولوژیکی اختصاصی برای نیازهای رو به رشد ایران در راستای توسعه پایدار و ارائه پلت‌فرمی به مدیران و تصمیم‌گیرندگان صنعت انرژی بحث و گفت‌و‌گو شد. علاوه بر این، موضوعات مختلف دیگری از جمله چشم‌انداز اجرای فناوری دیجیتال برای زیرساخت‌های برقی کشور، مانند شبکه‌های هوشمند، راه‌حل‌های مالی، آخرین نوآوری‌ها در صنعت و زیرساخت و بهبود بهره‌وری عملیاتی در شبکه برقی از مباحث مطرح شده در این نشست بود.

محسن نایب‌زاده، مدیرعامل شرکت زیمنس در ایران، درباره این نشست گفت: «رویداد مدیریت انرژی فرصتی بسیار ارزشمند برای آگاهی از نظرات مشتریان و به اشتراک‌گذاری دیدگاه‌ها در مورد چشم‌انداز اجرای راه‌حل‌های تکنولوژیکی و هوشمند برای پشتیبانی از فاز بعدی توسعه ایران است.»

همچنین در این نشست رالف کریستین، مدیر‌عامل بخش مدیریت انرژی زیمنس، مجموعه‌‏ای از نوآوری‌های متنوع شرکت را معرفی کرد. این مجموعه نشان می‌دهد که چگونه نوآوری زیمنس می‌تواند به توسعه مستمر ایران در بحث انرژی کمک کند. رالف کریستین در این‌باره گفت: «همان‌طور که ایران زیرساخت‌های برقی خود را به‌منظور بر‌آوردن نیازها و الزامات افزایش تقاضا نوسازی می‌کند، فناوری دیجیتال نیز نقشی حیاتی در ایجاد شبکه برقی قوی‌تر، مقاوم‌تر و منعطف‌تر در کشور بازی خواهد کرد. زیمنس مشتاقانه آماده پشتیبانی از این اهداف و کمک به بهبود زندگی مردم با ارائه آخرین نوآوری‌های تکنولوژیک خواهد بود.»

نزدیک به 150 سال است که زیمنس ارائه‌دهنده خدمات مختلفی در پروژه‌های زیرساختی ایران بوده و توانسته فعالیت‏های مهم خود را همراه با سرویس‌دهی قابل‌توجه در ایران ادامه دهد. این شرکت با ارائه فناوری‌های نوآورانه، خود را به حمایت از توسعه اقتصادی پایدار در ایران متعهد می‌داند و در تلاش است به ایفای نقش خود به‌عنوان شریکی قابل‌اطمینان، به ارائه خدمات در پروژه‌های برقی‌سازی، اتوماسیون و هوشمندسازی ادامه دهد.

مجموعه نوآوری‌های زیمنس در ایران شامل فناوری کارآمد تولید برق، انتقال و توزیع، راه‌حل‌های حمل‌ونقل نوآورانه برای شبکه‌های راه‌آهن و جاده‌ای مدرن، فناوری ساختمان‌های هوشمند برای زیرساخت‌های شهرهای هوشمند و فناوری اتوماسیون دیجیتال برای تولید و صنعت است./

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران زیمنس

شرکت ایران زیمنس مجری طرح های مخابراتی و ارتباطات سیار در ایران دارای تاییدیه زیمنس و ارائه دهنده راه کارهای جامع در صنعت مخابرات کشور است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید