کد: 1395052182175611

برگزاری تورهای تابستانی فرهنگسراها در کیش

کد: 1395052182175611

http://goo.gl/paS3KV

، تهران , (اخبار رسمی): تورهای تفریحی – هنری تابستانی در فرهنگسراهای جزیره کیش برگزار می شود.

برگزاری تورهای تابستانی فرهنگسراها در کیش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این تورهای ویژه گروه های سنی 4 تا 6 سال و 7 تا 13 در نظر گرفته شده  که شامل برنامه هایی از جمله بازدید مناطق مختلفی مانند خانه بومیان کیش، باغ گیاه شناسی و کاشت نهال، شرکت " به نان"، صدا و سیمای کیش و مراحل ضبط نمایش عروسکی،  و یکی از شرکت های " تولیدی بهداشتی" و آتش نشانی کیش است.

همچنین آشنایی با مشاغل (هتلداری)، گشت دور جزیره، کارگاه عکاسی با موبایل و عکاسی در فضای باز، پرواز بادبادک ها، بازی در شهر بازی از دیگر برنامه های این تور ها است.

همزمان با انجام هریک از این تورها یک برنامه تفریحی نیز برای کودکان در نظر گرفته شده است. بازی های سنتی و گروهی، شرکت در کارگاه خمیر بازی، مسابقه مشاعره، شرکت در مسابقه هر پنجشنبه نقاشی، استفاده از استخرهای کرانه و المپیک و بازی در بولینگ مریم از جمله برنامه های تفریحی پیش بینی شده است.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 44455058 تماس بگیرند.

شایان ذکر است این تورها از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با هدف بالا بردن سطح آگاهی و استفاده بهینه  کودکان و نوجوانان از اوقات فراغت در تابستان برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است ، که می تواند بآن را به عنوان برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی-آموزشی- تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوریهای نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس ایران دانست.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی