اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052182205699

جایزه صلح جهانی فیلیپین به خیر ایرانی رسید

کد: 1395052182205699

http://goo.gl/8jaFbT

، تهران , (اخبار رسمی): خیر مدرسه‌ ساز ایرانی برگزیده جایزه صلح جهانی فیلیپین شد.

جایزه صلح جهانی فیلیپین به خیر ایرانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، امیر نعمت بنی‌آدم ،خیر مدرسه ساز ایرانی در این باره به رادیو گفت‌وگو  گفت : کمپین صلح جهانی فیلیپین هر سال از بین افرادی در سطح دنیا 10 نفر را انتخاب می کند که در این دوره، بنده جزو 10 نفر برگزیده جایزه صلح جهانی انتخاب و برگزیده شده‌ام.

وی با اشاره به فعالیت‌های خیرخواهانه خود در طول سال ها گفت: به تشویق اطرافیان و دوستان خویش اولین بار سه مدرسه روستایی ساختم و این فعالیت خیرانه طوری ادامه پیدا کرد که حدود یک ماه پیش با همکاری آقای حاجیان هشتاد و چهارمین مدرسه را در شهر ری تاسیس و افتتاح کردیم.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز تهران در خصوص برنامه های آتی خود در حوزه مدرسه سازی اظهار داشت: علاوه بر مدارس تاسیس شده، در حال حاضر چهار مدرسه دیگر را نیز در دست اقدام داریم که در آسایشگاه پارک ملت و در تاریخ اول مهر همزمان با شروع سال تحصیلی افتتاح خواهند شد.

وی در خصوص فعالیت های یکی از دوستان دیرینه خود گفت: ایشان در منطقه 18 تهران، مجتمع بزرگی را در دست ساخت دارد که به کودکان کار مربوط خواهد شد، این مجتمع قرار است تا با همکاری و حمایت آموزش و پرورش فعالیت خود ر شروع کند.

این خیرمدرسه‌ساز در خصوص فعالیت های مختلف خود در حوزه اعمال خیر گفت: غیر از فعالیت در حوزه مدرسه سازی در انجمن های مختلفی اعم از انجمن بیماری های خاص و سرطان و غیره فعالیت دارم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]