اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052182235793

برای شرکت درهجدهمین شورای جهانی صنایع دستی

17 کشور به ایران می آیند

کد: 1395052182235793

https://goo.gl/Kiuwmw

، تهران , (اخبار رسمی): 17 کشور عضو شورای جهانی صنایع دستی برای شرکت در هجدهمین شورای جهانی صنایع دستی اعلام آمادگی کرده‌اند که هند با 70نفر و چین با 50 نفر بزرگ‌ترین گروه‌های شرکت‌کننده هستند.

17 کشور به در اجلاس صنایع دستی می آیند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری ، معاونت صنایع دستی، استرالیا، بنگلادش، چین، دانمارک، مصر، هند، ایتالیا، اردن، قزاقستان، کویت، لبنان، ماداگاسکار، پاکستان، تایلند، امارات، انگلیس و اروگوئه از کشورهای حاضر در هجدهمین مجمع عمومی شورای جهانی صنایع دستی در اصفهان هستند.

تا کنون با ثبت نام 70 نفر از کشور هند و 50 نفر از چین برای شرکت در هجدهمین مجمع عمومی شورای جهانی صنایع دستی، بزرگ‌ترین گروه‌های شرکت‌کننده در این اجلاس مربوط به این دو کشور بوده است.

اقدامات لازم برای برگزاری نمایشگاه صنایع دستی مربوط به اجلاس شورای جهانی صنایع دستی در مجموعه تاریخی چهلستون در ردیف‌های مشخص‌شده با غرفه‌های ویژه ایران، آسیا و اقیانوسیه، اروپا و امریکا و نیز چهار شهر جهانی ایران انجام شده است.

همچنین غرفه‌های شرکت‌کننده با آثاری برتر و فاخر از صنایع دستی کشور و منطقه خود در این نمایشگاه حضور دارند. اطلاع‌رسانی عمومی به‌منظور ثبت نام در این نمایشگاه صنایع دستی که سوم تا ششم مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود، نیز در روزهای آینده انجام می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری

گردشگری در سرزمین ایران از پیشینه‌های چند هزار ساله برخوردار است. در تمامی دوران باستان، تا قبل از اسلام مستندات تاریخی حکایت از گسترش شهرها، راه‌ها و اقامتگاه‌ها در سرزمین پهناور ایران دارد. آثار مکتوب‌ بر جای مانده حاکی از سفر یونانیان و رومیان به ایران است، اگرچه از سیاحانی که قبل از اسلام به ایران سفر کرده‌اند اطلاع دقیقی در دست نیست. در قرون اولیه پس از اسلام، بعد از پشت سر نهادن یک دوره بحرانی، رویکرد ادبی، فرهنگی و علمی در ایران آغاز شد و از رونقی بی‌نظیر برخورداد گردید . شاعران و نویسندگان به گشت و گذار در سرزمین اسلامی پرداختند که حاصل آن سفرنامه‌هایی بود که اکنون بر جای مانده و از خلال آنها می‌توان با جغرافیا، فرهنگ و تمدن آن روزگار آشنا شد. از جمله معروفترین این جهانگردان می‌توان به ناصرخسرو قبادیانی شاعر، فیلسوف و سفرنامه‌نویس قرن پنجم اشاره کرد. از سوی دیگر به تدریج و به ویژه طی قرون هفتم به بعد جهانگردان غربی نیز در پی سفر به شرق و از جمله ایران برآمدند. در همان دوران اقامتگاه‌هایی در ایران تأسیس شد که بسیاری از آنها همچنان بر جای مانده است. ایران در دوران صفویه و علی‌الخصوص در دوره شاه عباس اول به عنوان کشوری جذاب نظر بسیاری از جهانگردان اروپایی را به خود جلب کرد. به همین دلیل می‌توان دوره سلطنت شاه عباس اول تا انقراض سلسله صفوی را یکی از مهمترین ادوار توسعه جهانگردی در ایران به حساب آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]