اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052182295833

قلک هایی برای انسان دوستی

کد: 1395052182295833

http://goo.gl/xcZhJ7

، تهران , (اخبار رسمی): داشتن قلک‌های محک یکی از قدیمی‌ترین و ساده‌ترین روش‌های کمک به کودکان مبتلا به سرطان است. این قلک‌ها می‌تواند در منزل، محل کار و یا اماکن عمومی مستقر شود.

قلک هایی برای نسان دوستی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه محک ،قلک محک که شما در خانه یا محل کار خود قرار می‌دهید، نشانه عشق‌ ورزی و نشانه‌ای از حس انسان‌دوستی شماست. با داشتن قلک محک کمک به کودکان مبتلا به سرطان بسیار آسان می‌شود، چون همواره در کنار شماست. حتی با مبالغ کوچک نیز می‌توانید به آنان کمک کنید. به این ترتیب کمک به محک می‌تواند در برنامه هر روز شما قرار گیرد و مقدمه‌ای برای شروع یک روز پر از عشق و امید باشد. 

چند راه آسان برای ترویج نوع دوستی و توزیع گسترده تر قلک های محک :
با مبالغی که در قلک‌های محک ریخته می‌شود کودکان مبتلا به سرطان بیشتری می‌توانند تحت حمایت محک قرار بگیرند، پس می‌توانید این راه کمک را به دوستان و آشنایان و همه افرادی که با آنها ارتباط دارید هم معرفی کنید:

1-قلک محک را به عزیزانتان هدیه دهید.
2-قلک های رنگی محک هدیه‌ای مناسب برای کودکان تازه متولد شده و پدر و مادر آنها است.
3-به عروس و دامادی که به تازگی زندگی مشترک را آغاز کرده‌اند، قلک محک هدیه دهید تا زندگی خود را با حس خوب  عشق و کمک به همنوع شروع کنند.
4-با رئیس و همکارانتان صحبت کنید و با هماهنگی آنها در هر اتاق یک قلک برای سایر همکارانتان قرار دهید.
5-در هر جایی که حس خوب کمک به همنوع می‌تواند شکوفه دهد، حضور قلک محک را پیشنهاد دهید تا زنجیره کمک به محک ادامه پیدا کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه محک

مؤسسه خیریه محک از سال 1370 با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر 16 سال و خانواده‌های آنـان آغاز کرده است. در بیست و پنج سال فعـالیت، محک بـا اتکا به کمک‌های انسان‌دوستانه مردم نیک‌اندیش سرزمین‌مان تاکنون توانسته بیش از 23 هزار کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار دهد.محک تا پایان سال 93 بیش از 23000 کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار داده است. دریافت مقام مشورتی از شورای اقتصادی، اجتماعی سازمان ملل متحد(ECOSOC)، عضویت در سازمان های معتبر بین المللی مرتبط با سرطان کودکان، احداث تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان در خاورمیانه با زیر بنای 18000 متر مربع و امکانات کامل کلینیکی و پاراکلینیکی در سال 1386، دریافت تندیس نقره‌ای کیفیت (GIC) از مؤسسه بین المللی استاندارد “جی.آی.سی ، اخذ استاندارد NGO Benchmarking از شرکت SGS به عنوان اولین سازمان غیردولتی درمنطقه خاورمیانه، دریافت نشان طلای انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه (IPMA)، انجام پروژه‌های تحقیقاتی-کاربردی با همکاری معتبرترین مؤسسات تحقیقات داخلی و خارجی نشان دهنده فعالیت مؤثر این مؤسسه خیریه در سطوح پیشرفته ملی و بین‌المللی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی