اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052182355343

مدیرعامل بانک توسعه صادرات اعلام کرد

تضمین اوراق بهادار شرکت ها

کد: 1395052182355343

http://goo.gl/tppLVi

، تهران , (اخبار رسمی): صالح آبادی با اشاره به اینکه شرکت های صادراتی که می توانند اوراق بهادار از جمله اوراق مشارکت و صکوک منتشر کنند، گفت: آماده تضمین این اوراق با توجه به پیشینه فعالیت مالی مشریان خود هستیم.

صالح آبادی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، علی صالح آبادی مدیر عامل این بانک با بیان اینکه این اهداف تدوین شده به جهت استفاده از توان بازار سرمایه برای تامین منابع مالی صادرات به شمار می رود؛ اظهارکرد: این اوراق در بازار فروخته شده و شرکت تامین سرمایه هم نقش واسط را ایفا می کند.

وی با اشاره به راه اندازی صندوق سرمایه گذاری بانک توسعه صادرات، تسهیلات پرداخت شده این بانک به صادرکنندگان کشور در 4 ماهه ابتدای سال جاری را 12 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش قابل توجه تسهیلات پرداخت شده هستیم.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات خاطرنشان کرد: بانک توسعه صادرات قادر به پرداخت حواله های ارزی مشتریان به روبل به نفع ذی نفعان در روسیه است.

صالح آبادی افزود: علاوه بر این صدور حواله به ارز یورو در صورت موافقت بانک ذینفع به دریافت وجه از بانک توسعه صادرات ایران در کشور روسیه و یا کشور ثالث قابل انجام است.

وی همچنین از گشایش اعتبارات اسنادی وارداتی و دریافت اعتبارات اسنادی صادراتی به ارزهای یورو و روبل از طریق چند بانک روسیه خبرداد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک توسعه صادرات ایران

در تاریخ 1370/4/19 بانک توسعه صادرات تأسیس شد و عملاً از شهریور ماه 1371 آغاز به کار کرد و از آن هنگام، در راستای پیشبرد اهدافی که بانک بر عهده داشت، با کارکنان و کادری متخصص و ورزیده، در خدمت صادرات کشور قرار گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه