اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713149385343

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات خبر داد

رشد46درصدی مانده تسهیلات

کد: 13950713149385343

https://goo.gl/V1bpmu

، تهران , (اخبار رسمی): مانده تسهیلات بانک توسعه صادرات در نیمه نخست سال جاری 46 درصد رشد یافت.

بانک توسعه صادرات

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات حبیب احمدی مدیر امور شعب و بازاریابی این بانک در همایش تخصصی یک روزه ای با صادرکنندگان استان گلستان گفت: حمایت و تامین مالی مناسب بنگاه های تولیدی و صادراتی، چشم انداز رونق اقتصادی است

مدیر امور شعب بانک توسعه صادرات در این نشست ضمن اشاره به ظرفیت های بالاقوه و بالفعل استان گلستان، قرار داشتن به عنوان یکی از قطب های گردشگری و در اختیار داشتن مزیت های کشاورزی، دامی، صنایع تبدیلی و صنایع دستی با قابلیت صادرات و نیز همجواری با ترکمنستان و برخورداری از مرزهای مشترک با آسیای میانه را از مهم ترین مزیت های تجارت خارجی استان عنوان کرد.

احمدی افزود: با اشاره به رشد صادرات استان گلستان طی 5 سال بانک توسعه صادرات آمادگی خود را برای ارائه خدمات به صادرکنندگان این استان اعلام می کند.

این مقام مسئول تشریح کرد: همانگونه که امروزه حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط در دستور کار دولت قرار دارد، بانک توسعه صادرات نیز در راستای ماموریت سازمانی و بعنوان اگزیم بانک ایران موضوع حمایت از بنگاه های تولیدی و صادراتی را در برنامه های خود قرار داده و به جد در حال پیگیری آن است.

احمدی افزود: به همین منظور سعی داریم با برگزاری نشست های تخصصی استانی ضمن آگاهی از مشکلات فعالان اقتصادی و صادرکنندگان و تعامل سازنده با آنها در این زمینه پیش قدم شویم و گام موثری در راستای تحقق اهداف دولت برداریم.

وی با ارائه شرح عملکردی از بانک توسعه صادرات در این نشست اعلام کرد: مانده تسهیلات بانک تا پایان شهریورماه 95، 117 هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 46 درصد رشد نشان می دهد.

احمدی ادامه داد: حواله جات ارزی بانک توسعه صادرات نیز در این دوره 3.5 برابر شده است.

وی همچنین ضمانت نامه های ریالی بانک توسعه صادرات را با 140 درصد رشد و نیز گشایش اعتبارات اسنادی داخلی را با ثبت 125 درصد رشد در شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال قبل اعلام کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک توسعه صادرات ایران

در تاریخ 1370/4/19 بانک توسعه صادرات تأسیس شد و عملاً از شهریور ماه 1371 آغاز به کار کرد و از آن هنگام، در راستای پیشبرد اهدافی که بانک بر عهده داشت، با کارکنان و کادری متخصص و ورزیده، در خدمت صادرات کشور قرار گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه