اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718155365343

مدیرعامل بانک توسعه صادرات خبر داد:

ارائه تسهیلات درگردش نرخ 16درصدی به صادرکنندگان

کد: 13950718155365343

https://goo.gl/t5U8kw

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت های صادرات محور می توانند از سرمایه در گردشی با نرخ 16 درصد که ما در اختیارشان قرار می دهیم استفاده کنند.

تسهیلات

به گزارش اخبار رسمی و به  نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، علی صالح آبادی مدیرعامل این بانک در خصوص قوت گرفتن عملکرد صادراتی در پسابرجام گفت: در سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به صادرات تاکید جدی شده و بانک در این زمینه نقشی کلیدی دارد؛ ما باید روابط بانکی خود را با بانک های مختلف بگونه ای برقرار کنیم که صادرکنندگان با مکانیزم بانکی اقدام به صادرات کنند.

وی با تاکید بر ارتباط گیری با بانک ها در کشورهای هدف صادرات اشاره کرد و گفت: ما به صادر کننده ایرانی پول نقد پرداخت و خریداران خارجی را توانمند می کنیم تا کالای ایرانی را خریداری کند؛ همچنین به بانک های خارجی خط اعتباری می دهیم که از خط اعتباری ما استفاده و واردکنندگان آن کشورها واردات خود را از کالای ایرانی تامین کنند.

صالح آبادی تسهیلات سرمایه در گردش برای تولید کالای ایران را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: شرکت های صادرات محور می توانند از سرمایه در گردشی با نرخ 16 درصد که ما در اختیارشان قرار می دهیم استفاده می کنند و علاوه بر آن خدمات بانکی به صادرکنندگان ارائه می دهیم.

وی ادامه داد: صادرکننده باید وجوه خود را در هر جایی دریافت و آن را در هر جایی دریافت کند و ما در حساب های بانک توسعه صادرات به هر نقطه منتقل یا معادل ریالی آن را به حساب صادرکنندگان در داخل کشور واریز می کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک توسعه صادرات ایران

در تاریخ 1370/4/19 بانک توسعه صادرات تأسیس شد و عملاً از شهریور ماه 1371 آغاز به کار کرد و از آن هنگام، در راستای پیشبرد اهدافی که بانک بر عهده داشت، با کارکنان و کادری متخصص و ورزیده، در خدمت صادرات کشور قرار گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه