کد: 1395052182365927

اخذ مجوز رسمی فروش و خدمات پس از فروش اپل به داتیس امرتات

مجوز ورود اپل به ایران صادر شد

کد: 1395052182365927

http://goo.gl/Te43OX

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت بین المللی داتیس امرتات در مورخه 19 مرداد 1395 موفق به دریافت مجوز رسمی از دولت جمهوری اسلامی ایران برای واردات، فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت اپل شده است.

مجوز ورود اپل به ایران صادر شد

به گزارش روابط عمومی شرکت داتیس امرتات، این شرکت اعلام کرد: بدین وسیله به اطلاع کلیه علاقه مندان محصولات اپل در ایران می رساند، به دنبال دریافت مجوز رسمی برای واردات، فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت تولید کننده،  اپل در ایران باقی خواهد ماند و پس از اجرای طرح رجیستری تلفن همراه در کشور، تلفن های همراه اپل فعال خواهد ماند.

گفتنی است شرکت بین المللی داتیس امرتات قرارداد واردات محصولات اپل از بریتانیا را با یک شرکت بریتانیایی که تائیدیه کلیه مراجع قانونی این کشور را دارد، دریافت کرده است. بزودی محصولات اپل بخصوص تلفن همراه آیفون iPhone به صورت رسمی توسط داتیس امرتات با ضمانت نامه اپل وارد بازار خواهد شد، همچنین برنامه ریزی برای ورود سریع محصولات جدید شرکت اپل که در شهریور 1395 معرفی خواهد شد (آیفون 7) نیز انجام شده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داتیس امرتات

شرکت داتیس امرتات یا به اختصار دایکو،یک شرکت بین المللی توسعه فناوری های پیشرفته است. که در سال 2009 (1387) تاسیس شده است. شرکت بین المللی داتیس امرتات هم اکنون در کشور های "محدوده" خاورمیانه (ایران، عراق، امارات، عمان و قطر) ، کشور کانادا، انگلستان ، ایالات متحده و از نیمه دوم سال 2014 در استرالیا فعال در زمینه ی واردات و صادرات محصولات سخت افزاری و نرم افزاری ،تولید و توسعه فناوری اطلاعات و زیرساخت فعالیت می کند . داتیس امرتات دارای 2 واحد سخت افزار و نرم افزار و یک واحد پژوهشی می باشد که هر کدام دارای وظایفی معین در جهت عرضه و توزیع ،پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات نرم افزار ی و سخت افزاری را دارند. ماموریت گروه شرکتهای فناوری اطلاعات داتیس امرتات ایران ارتقا کیفیت و استاندارد بستر های اطلاعاتی و سخت افزار های رایانه و توسعه فناوری اطلاعات در کشور است. از اینرو گروه شرکتهای فناوری اطلاعات داتیس امرتات با اتکا بر سرمایه های اصلی خود یعنی پرسنلی متعهد، متخصص و ایده پرداز، تلاش می کند تا با برنامه ریزی های استراتژیک و اندیشه ای متفاوت، به منظور توسعه و گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات و تعامل و همکاری با شرکتها و سازمانهای داخلی خود را به عنوان یکی از فعال ترین قطب های سخت افزاری و نرم افزاری کشور در این حوزه معرفی کند.