اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383165947

کلیه خدمات شهرینو تا آپدیت بعدی رایگان خواهد بود

بازار تجارت الکترونیک محلی شهرینو بازشد

کد: 1395052383165947

http://goo.gl/chxBwp

، کرج , (اخبار رسمی): بازار تجارت الکترونیک محلی برای خرید در محله ها، جست و جوی کسب و کار ها، ارتباط با حرفه ای ها، دسترسی به نیازمندی ها و رویدادهاست.

اگر ندانید که دارید به کجا می روید،هر راهی شما را با خود خواهد برد. "توماس کارلایل"

شهرینو یک بازار تجارت الکترونیک محلی هست!

شهرینو یک بازار تجارت الکترونیک محلی است که به خرید در محله ها، جست و جوی کسب و کار ها، ارتباط با افراد متخصص، دسترسی به نیازمندی ها و آگاهی از رویدادها کمک می کند و کسب و کارهای نوپا را تا تبدیل شدن به تجارتی بزرگ یاری می رساند.
ایده شهرینو حدود یک سال پیش شکل گرفت و در اواخر پاییز 94 توسط تیم سه نفره دانشجویی فاز تحقیقاتی آن آغاز شد و پس از بررسی نیاز های بازار و تدوین بیزنس مدل و طرح توجیهی اواخر زمستان همان سال با سرمایه شخصی فاز اجرایی به خود گرفت و کدنویسی نسخه اولیه وب سایت شهرینو کلیک خورد.
19 تیر ماه 95 وب سایت شهرینو شروع به کار کرد و اکنون تیم در حال دریافت بازخورد از کاربران و برنامه ریزی برای کاربر پسند تر شدن و رفع نواقص این وب سایت در آپدیت بعدی است.
شهرینو بر پایه مدل کسب و کارهای بی تو سی» شکل گرفته است و قصد دارد با در اختیار گذاشتن ابزارها و امکانات، بازار کسب و کار های نو پا را در اینترنت تقویت و گسترش دهد، و تا تبدیل شدن به تجارتی بزرگ آنها را یاری دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرینو

شهرینو یک بازار تجارت الکترونیک محلی هست که به خرید در محله ها، جست و جوی کسب و کار ها، ارتباط با افراد متخصص، دسترسی به نیازمندی ها و آگاهی از رویدادها کمک میکند و کسب و کارهای نوپا را تا تبدیل شدن به تجارتی بزرگ یاری میرساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]